Acd dråber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

iln

Herhjemme er vi skiftet over til ACD dråber, da Silas får ondt i maven af D dråber.

På pakningen står der, at hele pipetten skal fyldes med væske (=1 ml)og hældes i suteflasken emd mælk. Umiddelbart synes jeg en 1 ml lyder af rigtig meget?

Hvordan gør I derhjemme og hvordan får barnet væsken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Herhjemme er vi skiftet over til ACD dråber, da Silas får ondt i maven af D dråber.

På pakningen står der, at hele pipetten skal fyldes med væske (=1 ml)og hældes i suteflasken emd mælk. Umiddelbart synes jeg en 1 ml lyder af rigtig meget?

Hej Søde,

Malucca får også acd-dråber, hun har altid fået dem på en teske. Lige fra hun var en bette bebes.

Og nej 1ml er altså ikke så meget hvis du hælder det på en ske

Hvordan går det med Silas´hud er cremen begyndte at hjælpe?

Knus

Anmeld

12. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Og forøvrigt hvis du hælder det i mælken, skal du være sikker på han drikker op, da du ellers ikke ved om han har fået acdén.

Anmeld

12. oktober 2009

Barbamama

hejsa. Carla får også acd dråber og jeg tager det bare op i pipetten og stikker den ind i munden på hende og giver hende det. Jeg har aldrig blandet det op. Og ja jeg syntes også det så ud af meget første gang, men det tænker jeg ikke over mere. Bare pas på det for det misfarver tøjet. Det bliver gult...

Anmeld

12. oktober 2009

iln

malucca09 skriver:

Hej Søde,

Malucca får også acd-dråber, hun har altid fået dem på en teske. Lige fra hun var en bette bebes.

Og nej 1ml er altså ikke så meget hvis du hælder det på en ske

Hvordan går det med Silas´hud er cremen begyndte at hjælpe?

Knus

Cremen er alle pengene værd (for den var dælme dyr). Han har fåt sin fine babyhud igen... jeg smurte ham ind tirsdag aften, 3 gange onsdag og torsdag var den tørre hud næsten helt væk.

Arp´en er vi også ved at komme til livs. Så alt i alt er han ved at være en rigtig fin dreng igen

Anmeld

12. oktober 2009

iln

michella80 skriver:

hejsa. Carla får også acd dråber og jeg tager det bare op i pipetten og stikker den ind i munden på hende og giver hende det. Jeg har aldrig blandet det op. Og ja jeg syntes også det så ud af meget første gang, men det tænker jeg ikke over mere. Bare pas på det for det misfarver tøjet. Det bliver gult...

Nu står der så på pakningen, at man ikke må stikke pipetten ind i munden på barnet?!

Tror jeg gør brug af skemetoden og håber på ikke at ramme tøjet... selvom han er en livlig knægt

Anmeld

12. oktober 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Nu står der så på pakningen, at man ikke må stikke pipetten ind i munden på barnet?!

Tror jeg gør brug af skemetoden og håber på ikke at ramme tøjet... selvom han er en livlig knægt

Nej jeg ville heller ikke putte pipetten i munden pga hygiejne.

Jeg brugte en hagesmæk til Malucca, en hagesmæk kun til acd og jerndråber.

Hvor dejligt at han er fin igen. (var han jo også før) glæder mig til at se ham igen.

Anmeld

12. oktober 2009

Bondepigen

iln skriver:

ellers kan man jo osse bruge en engangssprøjte, den kan osse gøres ren.... Sådan en får man jo ofte med til flydende panodil junior...

Anmeld

13. oktober 2009

Barbamama

iln skriver:

Okay!!! Hmm... Det har jeg gjort hele tiden. Hun har fået dem i et par måneder uden problemer.... Så må jeg putte det på ske.

Anmeld

13. oktober 2009

iln

michella80 skriver:

Okay!!! Hmm... Det har jeg gjort hele tiden. Hun har fået dem i et par måneder uden problemer.... Så må jeg putte det på ske.

Jeg ved ingenting... har bare læst hvad der står på pakken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.