Anonym skriver:
Godaften de damer
vi er lige begyndt på første cyklus her i denne her månede.
Og håber at vi har ramt ægløsning.
Men årh den ventetid der er til (måske få dage før torsdagen ) den er så lang. Selvom jeg besluttet for at teste 4-5 dage før test dagen. Så er det først på fredag jeg kan teste aller tidligst. Da det vil være alt for tidlig at teste nu. 
Men jer der også er i gang med PB, hvordan holder i tiden ud?
på forhånd tak 
Hej du,
Det er svært at få tiden til at gå, men prøv at fylde den ud med noget, fx ting du gerne vil nå inden baby kommer - planlægge en ferie, komme i bedre form, lære at strikke, etc.
Jeg kan ikke anbefale du tester så lang tid før mens, for det vil kun give dig frustration og utryghed, sådan havde jeg det i hvert fald den ene gang jeg gjorde det. Hvis testen er negativ bliver du skuffet, men tænker at det nok bare var for tidligt, og så udvikler du testmonsteret i håbet om, at den bliver positiv senere. Hvis den er svagt positiv, så kan du nå at glæde dig for tidligt, da det ikke er sikkert at ægget sætter sig fast selvom det rent faktisk er befrugtet, og så bliver skuffelsen dét større, når du får din mens alligevel... Så bid det i dig og vent til du rent faktisk har en udebleven mens - det er også langt billigere i tests, hvis det nu skulle vise sig at tage nogle måneder for Jer.
Held og lykke i jagten på de to streger 
Anmeld
Citér