Baby sparker/slår i begge sider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. december 2017

Bb2015

Hej med jer! 

Jeg prøver desperat at finde hoved og hale i, hvordan baby ligger inde i maven og kan simpelthen ikke finde ud af det! 

Umiddelbart ligger der noget stort oppe øverst i maven, men jeg mærker også spark/slag i begge sider langt ude og over navlehøjde. Det er tydeligvis en fod eller en hånd der stikker ud engang imellem i hver side. Men hvordan i alverden ligger hun så det kan lade sig gøre?? 

Jeg skal først til jordemoder d 28/12 og er i dag 34+4. Jeg er bare så nysgerrig og snotforvirret så tænkte jeg ville høre om nogen har et bud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2017

Mysonsmama

Michfich skriver:

Hej med jer! 

Jeg prøver desperat at finde hoved og hale i, hvordan baby ligger inde i maven og kan simpelthen ikke finde ud af det! 

Umiddelbart ligger der noget stort oppe øverst i maven, men jeg mærker også spark/slag i begge sider langt ude og over navlehøjde. Det er tydeligvis en fod eller en hånd der stikker ud engang imellem i hver side. Men hvordan i alverden ligger hun så det kan lade sig gøre?? 

Jeg skal først til jordemoder d 28/12 og er i dag 34+4. Jeg er bare så nysgerrig og snotforvirret så tænkte jeg ville høre om nogen har et bud? 

Med hovedet nedad 

Også kan hun ellers vende og dreje sig 

Anmeld Citér

19. december 2017

Bb2015

Mysonsmama skriver:

Med hovedet nedad 

Også kan hun ellers vende og dreje sig 

Det har også været buddet fra læge og jordemoder indtil videre, så det er jo godt hvis hun stadig gør det  jeg blev bare lige helt forvirret over at hun kunne have fødder/hænder i begge sider  men det kan jo være at hun jævnligt vender sig lidt.

Anmeld Citér

19. december 2017

Mysonsmama

Michfich skriver:

Det har også været buddet fra læge og jordemoder indtil videre, så det er jo godt hvis hun stadig gør det  jeg blev bare lige helt forvirret over at hun kunne have fødder/hænder i begge sider  men det kan jo være at hun jævnligt vender sig lidt.

Det vil også være mit bud Hehe. De vender og drejer sig derinde. Det nok derfor du mærker det forskellige steder. Du kan prøve at "prikke" hvis Du kan mærke hvor der er en "klump" og se om hun sparker igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.