Halløj 
Jeg er på p-piller, og tager dem uden pause. Jeg har misset nogle piller den sidste måneds tid, enkelte dage uafhængig af hinanden. Jeg havde sidst sex d. 2. Dec.
Stort set hele sidste uge har jeg haft ondt i maven, lidt ligesom op til mens, men alligevel var det anderledes, kan ikke helt forklare det. Det mærkedes som om, at mit underliv arbejder hele tiden, og som om der var "pres" på. Derudover har jeg pletblødt on/off den sidste uge. Jeg har også nogle voldsomme jag i det nederste af maven, disse jag kan vare omkring 5 min og så går de væk igen.
Jeg var egentlig ret overbevist om, at jeg var Gravid, og tænkte jeg kunne teste i lørdags, da det så var 14 dage siden jeg havde sex sidst. Men den var negativ, dog kom der en streg efter tid, men den tæller jo ikke.
Jeg testede også i dag, hvor den var negativ, men har fortsat samme symptomer. Så var det jeg tænkte, kan det være for tidligt at Teste? Har læst sæd kan overleve i kroppen i op til 5 dage, så teoretisk kan det være befrugtningen først er sket d. 7. Dec? Er der nogle der kan forklare mig, hvornår jeg kan teste og være sikker på, at resultatet er rigtigt? Føler mig bare Gravid, så er bange for, at testen ikke viser rigtigt
Undskyld den lange test, det blev ret forvirrende 
Anmeld
Citér