Klitorissår -hvad skal jeg smøre med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
6 svar
4 synes godt om
18. december 2017

Manna

Jeg er gravid uge 30 og har hostet i 3-4 uger. Jeg er mega inkontinent og skridtet er nærmest badet i urin 24 timer i døgnet. 

Og nu har jeg så fået et sår på klitoris. Jeg er ret sikker på det er amoniak-svidninger - og ikke svamp el. herpes. 

Men hvad gør jeg for at lindre? Jeg "tisser" jo hele tiden. Jeg har prøvet med sønnens panthenolsalve, men det svier faktisk lidt og synes ikke at hjælpe. 

Nogle gode forslag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2017

Wheelybug

Måske alm øko kokosolie? Det desinficerer og dræber svamp og bakterier og lindrer. Ellers skal du nok have fat i lægen

Anmeld Citér

18. december 2017

NCB89

Hvad med kogtvandsklude, som man bruger til røde baby numser?

Anmeld Citér

18. december 2017

Mille123

Manna skriver:

Jeg er gravid uge 30 og har hostet i 3-4 uger. Jeg er mega inkontinent og skridtet er nærmest badet i urin 24 timer i døgnet. 

Og nu har jeg så fået et sår på klitoris. Jeg er ret sikker på det er amoniak-svidninger - og ikke svamp el. herpes. 

Men hvad gør jeg for at lindre? Jeg "tisser" jo hele tiden. Jeg har prøvet med sønnens panthenolsalve, men det svier faktisk lidt og synes ikke at hjælpe. 

Nogle gode forslag?

Olivy baby Care laver en creme uden tilsætningsmidler med olivenolie som dræber bakterier og skal forebygge røde numser, slå tog fluer med et smæk og så har du den til baby kommer vi har ALDRIG røde numser herhjemme

Anmeld Citér

18. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Convirn barriere creme fra apoteket, hjælper på alt 

Men for en sikkerheds skyld så bliv lige tjekket ved lægen. For er det herpes er det super farligt, hvis du går i fødsel. Vh Stine 

Anmeld Citér

18. december 2017

FruSteffensen

Zinksalve hæmmer ammoniakproduktionen og bruges derfor til røde babynumser. Jeg ville forsøge mig med samme, hvis det var mig.

God bedring

Anmeld Citér

19. december 2017

ønskebørn74

Manna skriver:

Nogle gode forslag?

Dr. Madsen salve til røde numser. Fantastisk og kan bruges til bebs bagefter. Hilsen en lidelses fælle..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.