Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun har ikke været online siden fredag aften, og havde jo termin i lørdags...nogen der ved noget?? har hun født?? eller er i gang??? er mega spændt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh hvor spændende for at hun ligge med sit lille vidunder i armene og alt er gået som håbet.
hun skulle til billund, men ved ikke hvornår hun kommer hjem igen.
Sanne og Nicklas skriver: hun skulle til billund, men ved ikke hvornår hun kommer hjem igen.
Ja det skulle hun lørdag....men ved heller ikke hvor længe hun ville være der....Ih Linda sig nu noget
forår skriver: Ja det skulle hun lørdag....men ved heller ikke hvor længe hun ville være der....Ih Linda sig nu noget
og så ved jeg hun skulle mødes med en veninde i løbet af ugen...
ej mon hun er ved at føde... iiih det ville bare være så dejlig for hende...
Spændende!
Hvem ved noget? Hvor er det spændende
Ingenting er sket endnu, så jeg væbner mig med tålmodighed og ser hvornår det sker Har gjort rent i 3 timer idag, men alligevel ingen tegn. Tror ikke det bliver før henved den 20. oktober, siger fornemmelsen
Linda2009 skriver: Ingenting er sket endnu, så jeg væbner mig med tålmodighed og ser hvornår det sker Har gjort rent i 3 timer idag, men alligevel ingen tegn. Tror ikke det bliver før henved den 20. oktober, siger fornemmelsen
ej søde nu håbede vi jo lige du var i fuld gang og ikke med rengøringen... kan du så se at få sat lidt skub i den lille pige
Sanne og Nicklas skriver: ej søde nu håbede vi jo lige du var i fuld gang og ikke med rengøringen... kan du så se at få sat lidt skub i den lille pige
Hun kommer, når hun kommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128