Hvor stor er chancen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. december 2017

Anonym trådstarter

Hej med jer

min mand og jeg har skudt pb 2, her i december. I de seneste måneder har min cyklus lå det på 30-27-28-29. Og når jeg har læst at ægløsning ligger 14 dage før ens menses. Så regnet jeg i hovedet at så må min ægløsning ligge på mellem D. 10-11-12-13 en af de dage . Gætter jeg på. 

Nu er spørgsmålet. Hvis jeg har ægløsning en af de ovenstående datoer. Og min mand og jeg hygget nogle af de første dage efter min menses. Min sidste mens første dag lå D. 27/11. 

Også hygget vi igen D.  9/12 og 11/12 og 13/12 og igen  D. 16/12

så hvor stor chancen tror i at der er. For at jeg bliver gravid? 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej med jer

min mand og jeg har skudt pb 2, her i december. I de seneste måneder har min cyklus lå det på 30-27-28-29. Og når jeg har læst at ægløsning ligger 14 dage før ens menses. Så regnet jeg i hovedet at så må min ægløsning ligge på mellem D. 10-11-12-13 en af de dage . Gætter jeg på. 

Nu er spørgsmålet. Hvis jeg har ægløsning en af de ovenstående datoer. Og min mand og jeg hygget nogle af de første dage efter min menses. Min sidste mens første dag lå D. 27/11. 

Også hygget vi igen D.  9/12 og 11/12 og 13/12 og igen  D. 16/12

så hvor stor chancen tror i at der er. For at jeg bliver gravid? 

På forhånd tak

Det kan man ikke svare på. Selvom du har samleje lige  oveni ægløsning, er der ingen garanti for graviditet.

Anmeld Citér

17. december 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

http://www.natural-family-planning.info/graphics/ovulation-graph.gif.gif

Undskyld men forstår ikke helt. Kan du uddybe? På dansk

Anmeld Citér

17. december 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan man ikke svare på. Selvom du har samleje lige  oveni ægløsning, er der ingen garanti for graviditet.

Nej nej det rigtig nok. Men mener mere om de  sidste 3 datoer ved/på ægløsnings dagene.hvor vi hygget, om de er for få gange at have sex i . Til at kunne opnå graviditet?

Anmeld Citér

18. december 2017

KatMiro79

Der er ingen som kan sige hvor stor din chance for graviditet er ud fra datoer. Mener at de siger at chancen er 15-20% hvert cyklus. Nogle bliver gravid efter sex 1 gang. Det er meget forskelligt og man kan ikke regne chancen ud efter hvor mange gange og hvilke dage før ægløsningen du har haft samleje. 

Desuden er det ikke alle som har 14 dage mellem ægløsning og start på mens. Det er ret forskelligt. Brug ægløsningstests i nogle måneder hvis du vil vide mere om hvornår du får ægløsning. 

Anmeld Citér

18. december 2017

Anonym trådstarter

KatMiro79 skriver:

Der er ingen som kan sige hvor stor din chance for graviditet er ud fra datoer. Mener at de siger at chancen er 15-20% hvert cyklus. Nogle bliver gravid efter sex 1 gang. Det er meget forskelligt og man kan ikke regne chancen ud efter hvor mange gange og hvilke dage før ægløsningen du har haft samleje. 

Desuden er det ikke alle som har 14 dage mellem ægløsning og start på mens. Det er ret forskelligt. Brug ægløsningstests i nogle måneder hvis du vil vide mere om hvornår du får ægløsning. 

Okay tusind tak for svar. 

Og nej jeg små regnet bare lidt for sjov i hovedet. Gider ikke bruge ægløsningstest. Det sker når det sker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.