Nu som ikke ryger, men.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg har nu været røgfri i godt 1 mdrs tid, og det går egentlig rigtig godt.

Mit spørgsmål er så, vil man altid have den der lyst til, at ryge, altså trangen er væk men lysten kæmper jeg fortsat med ind imellem, et par gange om dagen, ca

Det skal siges at jeg var storryger i ikke mindre end de sidste 17 år, selvom jeg kun er 30

Min mand ryger stadig..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Mit spørgsmål er så, vil man altid have den der lyst til, at ryge, altså trangen er væk men lysten kæmper jeg fortsat med ind imellem, et par gange om dagen, ca

Det skal siges at jeg var storryger i ikke mindre end de sidste 17 år, selvom jeg kun er 30

Tror det er megrt forskelligt. Jeg stoppede som fast ryger for mange år siden, men jeg har stadig lyst af og til. Især når jeg drikker øl eller vin får jeg lyst og gør det som regel også hvis jeg er til fest. Men ellers ikke  

lysten i hverdagen forsvinder langsomt efterhånden som det bliver et meget mindre fokuspunkt. Det bliver noget du ikke længere tænker over lige pludselig. Uden du opdager det  

Anmeld Citér

16. december 2017

Snoopy77

Prøv at læse bogen Endelig Ikke-ryger, det hjælper formentlig  og tillykke med ryge-stoppet. 

Anmeld Citér

17. december 2017

Anonym

Jeg har stadig lyst når jeg drikker og fester, og så gør jeg det også, men tænker ellers slet ikke på det i dagligdagen. Om noget, så generer lugten mig meget når andre ryger i nærheden af mig.

Anmeld Citér

17. december 2017

Ena

Anonym skriver:

For mig tog det ca. et år før jeg holdt helt op med at tænke på at ryge og savnet forsvandt helt. I det år var jeg meget opmærksom på at fokussere på alt det gode ved at være fri for cigaretterne. Navnligt det med at kalde det noget med fri/frihed betød faktisk ret meget for mig, fordi det var det vigtigste og det opsummerede alle fordele ved det. På intet tidspunkt kunne jeg finde noget, der kunne gøre op med den frihed der forbundet med at slippe cigaretterne og det fjernede min lyst, at være opmærksom på det. 

Jeg må prøve den metode med mad, tænker jeg nu...

Anmeld Citér

17. december 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Så flot gået at du holder det 

Specielt når du stadig er omgivet af det til hverdag...

Jeg har været røgfri siden jeg var 19 og selvom jeg aldrig blev kæderyger og kun røg i 2.5 år så kan jeg stadig mærke det i dag...

jeg er i dag 34 år...

jeg har stadig perioder hvor det virkelig er fristende at bare give efter og ryge igen... det kick det ville give trækker...

sikkert ikke det fedeste svar at få som nystoppet ryger... men jeg vil hellere være ærlig end at du måske føler at du er den eneste der har det svært ved det...

tro mig de første 3-4 måneder var de allerværste...

det er mindre og mindre man mærker det.. og det er ikke hver dag jeg har lysten...

men når det hele er ved at koge over inden i... uhh det ville være så nemt bare lige at få et pust....

men jeg gør det ikke... jeg vil ikke udsætte min krop for det mareridt en gang til... og har en familie nu der ikke kan tåle røg så det hjælper ogsåpå motivationen til at finde andre veje til lidt fred inden i end røgen...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.