Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Jeg har nu været røgfri i godt 1 mdrs tid, og det går egentlig rigtig godt.
Mit spørgsmål er så, vil man altid have den der lyst til, at ryge, altså trangen er væk men lysten kæmper jeg fortsat med ind imellem, et par gange om dagen, ca
Det skal siges at jeg var storryger i ikke mindre end de sidste 17 år, selvom jeg kun er 30
Min mand ryger stadig.....
Så flot gået at du holder det 
Specielt når du stadig er omgivet af det til hverdag...
Jeg har været røgfri siden jeg var 19 og selvom jeg aldrig blev kæderyger og kun røg i 2.5 år så kan jeg stadig mærke det i dag...
jeg er i dag 34 år...
jeg har stadig perioder hvor det virkelig er fristende at bare give efter og ryge igen... det kick det ville give trækker...
sikkert ikke det fedeste svar at få som nystoppet ryger... men jeg vil hellere være ærlig end at du måske føler at du er den eneste der har det svært ved det...
tro mig de første 3-4 måneder var de allerværste...
det er mindre og mindre man mærker det.. og det er ikke hver dag jeg har lysten...
men når det hele er ved at koge over inden i... uhh det ville være så nemt bare lige at få et pust....
men jeg gør det ikke... jeg vil ikke udsætte min krop for det mareridt en gang til... og har en familie nu der ikke kan tåle røg så det hjælper ogsåpå motivationen til at finde andre veje til lidt fred inden i end røgen...
Anmeld
Citér