Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har en søn som hedder Oliver.
Vi venter en pige nu og har tænkt på følgende navne. Men det er svært at vælge .
Det skal kunne siges godt på engelsk.
Skriv gerne hvorfor hvis der er en grund
På forhånd tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi har en søn som hedder Oliver. Vi venter en pige nu og har tænkt på følgende navne. Men det er svært at vælge . Det skal kunne siges godt på engelsk. Skriv gerne hvorfor hvis der er en grund På forhånd tak
Jeg har stemt josefine. Det var selv på vores liste da vi vidste vi skulle have en pige og så synes jeg det klinger godt med Oliver, hvilket er på vores liste hvis vi får en dreng engang
Jeg har stemt Emily - både fordi det er et pænt navn, og så fordi Emily Bronte er en person jeg beundrer.
Oliver og Emily har jeg stemt. Det passer perfekt sammen. Navnet er det samme på dansk og på engelsk, det er da et perfekt navn
Jeg er mest til Emilie og Matilde, men jeg synes måske at Oliver og Emilie bliver lidt tungt at sige, så jeg ville nok gå med Matilde. Her kan jeg i øvrigt bedst lide versionen uden h.
Fine navne. Jeg har stemt på Mathilde. Virkelig bare et fint pigenavn. Jeg er også vild med Clara
Jeg har stemt Clara. Syntes det er rigtigt fint sammen med Oliver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128