Ligamentsmerter allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2017

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg havde en smutter i fredags hvor kondomet sprang. Jeg har taget en fortrydelses pille men er bange for det ikke virker. Hvis uheldet er ude er jeg 3+1 eller 2 i  dag og synes jeg kan mærke noget som jeg genkender som ligamentsmerter som jeg havde da jeg var gravid med min datter. Det passer bare så dårligt ind nu hvis jeg er blevet gravid. Kan man have ligamentsmerter så tidligt? Er desuden begyndt at sove utroligt dårligt hvilket jeg kan huske begyndte allerede inden jeg testede positivt. Synes også at brysterne er på vej til at blive ømme hvilket de ikke har været siden jeg ammede og husker også det som et af de spæde tegn inden jeg testede positiv..

Ååjh. Håber det ikke.. Vi lavede min datter i første forsøg så vi er ret fertile.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kæresten og jeg havde en smutter i fredags hvor kondomet sprang. Jeg har taget en fortrydelses pille men er bange for det ikke virker. Hvis uheldet er ude er jeg 3+1 eller 2 i  dag og synes jeg kan mærke noget som jeg genkender som ligamentsmerter som jeg havde da jeg var gravid med min datter. Det passer bare så dårligt ind nu hvis jeg er blevet gravid. Kan man have ligamentsmerter så tidligt? Er desuden begyndt at sove utroligt dårligt hvilket jeg kan huske begyndte allerede inden jeg testede positivt. Synes også at brysterne er på vej til at blive ømme hvilket de ikke har været siden jeg ammede og husker også det som et af de spæde tegn inden jeg testede positiv..

Ååjh. Håber det ikke.. Vi lavede min datter i første forsøg så vi er ret fertile.. 

Nogen der har prøvet det så tidligt? 

Anmeld Citér

16. december 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Prøv at tage den med ro, indtil du får afklaring.

Alle dine symptomer kan fremkaldes psykisk, så du kan sagtens bilde dig selv noget ind.

Anmeld Citér

16. december 2017

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Prøv at tage den med ro, indtil du får afklaring.

Alle dine symptomer kan fremkaldes psykisk, så du kan sagtens bilde dig selv noget ind.

Ja det ved jeg skam godt. Har ikke tænkt det store i det før jeg i nat var oppe at tisse (hvilket jeg også gør konstant lige pludselig) og da jeg satte mig pp brættet og pressede fik jeg disse ligamentsmerter som bare trak mine tanker tilbage i graviditeten med Min datter..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.