Svimmel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2017

Anonym trådstarter

Hejsa :-) 

Ja som overskriften Lyder så vil jeg hører om folk har oplevet svimmelhed som om i skulle til at besvime ud af det blå? Jeg sidder i sofaen her til aften og nyder et stykke chokolade og lige pludselig føler jeg skal besvime, jeg ligger mig ned da det plejer at hjælpe, men det forsvinder ikke rigtig.. 

Jeg begynder så at få hedeture og en slags træthed.. 

Jeg lider af angst, så jeg ved dette ikke er et angst anfald for jeg er egentligt ikke bekymret som sådan, mere forundret :-) 

Jeg kan også lige fortælle at jeg har lige haft min mens som faktisk sluttede idag og har været på 6 dage ned meget blod de 2 dage af dem, så har en mistanke at det kunne være det, men er lidt usikker på dette, da jeg plejer at have kraftige mens uden nogen form for svimmelhed. 

Skal jeg kontakte læge eller se tiden an? 

Jeg har oplevede at jeg besvimede meget da jeg var yngre, og der var jeg til tjek hver gang jeg besvimede, nok også mest fordi jeg altid landede med hovedet på et eller andet og gik kæmpe buler  

Andre der har oplevet dette, og hvad syntes I, hvordan jeg skal håndtere Det?:-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Ja som overskriften Lyder så vil jeg hører om folk har oplevet svimmelhed som om i skulle til at besvime ud af det blå? Jeg sidder i sofaen her til aften og nyder et stykke chokolade og lige pludselig føler jeg skal besvime, jeg ligger mig ned da det plejer at hjælpe, men det forsvinder ikke rigtig.. 

Jeg lider af angst, så jeg ved dette ikke er et angst anfald for jeg er egentligt ikke bekymret som sådan, mere forundret :-) 

Jeg kan også lige fortælle at jeg har lige haft min mens som faktisk sluttede idag og har været på 6 dage ned meget blod de 2 dage af dem, så har en mistanke at det kunne være det, men er lidt usikker på dette, da jeg plejer at have kraftige mens uden nogen form for svimmelhed. 

Jeg har oplevede at jeg besvimede meget da jeg var yngre, og der var jeg til tjek hver gang jeg besvimede, nok også mest fordi jeg altid landede med hovedet på et eller andet og gik kæmpe buler  

Andre der har oplevet dette, og hvad syntes I, hvordan jeg skal håndtere Det?:-) 

Hej du, 

Lavt blodtryk og jernmangel kan vist være årsag til, at man besvimer pludseligt. Måske skal du forbi lægen og lige tjekkes? 

Anmeld Citér

16. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg har lidt af det siden jeg var lille pige. Som 4 årig kunne jeg sidde på gulvet, kigge på min mor og sige “så mor du falder jeg” også væltede jeg omkuld. Sådsn nogle “anfald” får jeg stadig nu knap 30 år efter. 

Får hedeture, bliver svimmel, det snurrer i højre ører også sortner det for øjnene. 10-20 sek efter er det overstået. 

Lægerne har aldrig fundet ud af hvad der er kaldt med mig. 

Anmeld Citér

16. december 2017

Vivienne

Jeg havde en periode hvor jeg besvimede pga. forstoppelse 

Anmeld Citér

17. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg besvimede senere på aften og min kæreste blev urolig, så vi kørte af sted mod sygehuset :-) 

De kunne ikke fortælle hvad præcis det var, men de havde også deres mistanke til at det kunne være pga min mens og måske manglende væske :-) så jeg blev sendt hjem og har det okay, dog med en grim hovedpine som var resultat af jeg faldte med hovedet ned i vores klinkegulv  

Skulle drikke en masse væske og slappe af resten af weekenden :-) 

Tak for jeres historier og råd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.