Okay så lidt akavet spørgsmål.
Jeg er 37 uger henne, og i aften havde kæresten og jeg en super fræk stund på sofaen. Vi havde ikke sex, brugte kun hænderne på hinanden. Det er nok en uges tid siden sidst, men det jeg studser over er, at både min kæreste og jeg synes, at det føles anderledes denne gang.
Det plejer at være så dejligt og følsomt når han bruger fingrene indeni på mig, men jeg fik absolut intet nul og niks ud af det i dag. Nothing! Synes slet ikke jeg kunne mærke noget (rart) og det føles nærmest som om, at der var for meget plads derinde til han kunne ramme rigtigt, og sådan føltes det ikke i sidste uge. Og jeg VAR meget ophidset, så det var ikke derfor.
Spurgte ham så bagefter "skat jeg synes det føltes anderledes i dag", og så sagde han selv "ja, det føltes nærmest mindre stramt og som om der var mere åbent i dag".
Jeg studser lidt over det - kan det være tegn på at jeg er ved at modnes derinde og livmoderhalsen afkortes? Jeg har haft rigtig mange plukveer den seneste uge, også en del der murrer og tager pusten fra mig. Det er tredje barn..
Mine to andre er fra et andet forhold hvor vi ikke have noget sexliv, så kan ikke rigtig sammenligne..
Anmeld
Citér