Er det jeg oplever normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2017

Anonym trådstarter

Hej.. 

jeg har 2 børn som jeg har fået ved hjælp af insiminering.

nu er jeg så blevet gravid på den naturlige måde  er ca. 5-3

men nu har jeg så alle tegn på mens. Bortset fra blødning.. de sidste 2 gange bar jeg jo pumpet på hormoner så kender ikke helt til de naturlige symptomer.. Så spørgsmål er : er det normalt det jeg oplever?

ved godt ingen kan svare på om jeg er ved at tabe men vil bare høre om andre har oplevet noget ligne ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2017

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej.. 

jeg har 2 børn som jeg har fået ved hjælp af insiminering.

nu er jeg så blevet gravid på den naturlige måde  er ca. 5-3

men nu har jeg så alle tegn på mens. Bortset fra blødning.. de sidste 2 gange bar jeg jo pumpet på hormoner så kender ikke helt til de naturlige symptomer.. Så spørgsmål er : er det normalt det jeg oplever?

ved godt ingen kan svare på om jeg er ved at tabe men vil bare høre om andre har oplevet noget ligne ?

Heeeelt normalt! Tænker der er ligamenssmerterbe du tænker mest på? Menssmerter? - graviditet og pms symptomerminder utroligt meget om hinanden. Var selv ude og tjekke 100 gange i min graviditet, om jeg fik min mens, for det føltes som om keg fik det de første 14 uger

Anmeld Citér

16. december 2017

Stivdie

Menssmerter er helt normalt, især de første måneder. Så længe du ikke bløder, bør der bestemt ikke være fare på færde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.