Kære smukke kvinder!
Her kommer lige en lang (og muligvis dødkedelig) opsang fra mig!
Jeg håber inderligt at der er en venlig sjæl som lige kan bruge 5 minutter på lige at læse mit skriv igennem og give et svar. Det ville betyde helt vildt!
Jeg er 23 år gammel og er sammen med en fantastisk mand på 26 år. Vi har længe gået og snakket om graviditet og har de sidste par måneder besluttet os for, at vi nu ville begynde at have sex uden prævention! 

Nu er der så sket det, at jeg TROR jeg er gravid! Kan ikke finde ud af, om jeg bare er i en eller anden benægtelsesfase hvor jeg ikke gider at indse, at det lige så vel kunne være min menstruation der er på vej og meget forsinket!
Det der sker er at jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst havde min menstruation i November og dermed kan jeg heller ikke helt regne ud, om min menstruation er på trapperne eller ej! Mine bryster er ømme som bare fanden, de er hævet til dobbelt størrelse.. For ikke at snakke om mine brystvorter!
Men disse symptomer er jo ganske almindelige op til min menstruation, jeg føler bare, at min krop er ekstra følsom omkring disse ting denne gang. Min cyklus plejer at være mellem 28-30 dage. Sidst jeg havde noteret min menstruation var d. 6 oktober til d. 10 oktober.
Jeg har nu taget 3 graviditstest:
Den første test er fra mandag d. 3 oktober
Anden test: tirsdag d. 4 oktober
Tredje test: onsdag d. 5 oktober
Mit spørgsmål til jer er så; alle mine tre test viser, en MEGET tydelig streg og en ikke nær så tydelig streg - er det et ja eller nej?!
Alt i alt er jeg nok bare super nervøs for, at jeg IKKE er. Synes symptomerne er der - men ved ikke med de tests der?! Kan det ske, at de viser positive men at jeg så ikke er gravid alligevel?
Tak fordi du tog dig tid til at læse med 
Kæmpe juleknus