Hjælp - Nogen fra Nakskov eller omegn?(Evt Ålborg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
13 svar
6 synes godt om
14. december 2017

Awd

Hej

Nu er det jo snart jul og sønnen herhjemme har forelsket sig i en helt bestemt lastbil fra Lidl

Det er bare sådan at den UDSOLGT

Vi har snakket med Lidl og efter lidt frem og tilbage, fik vi at vide at de muligvis har den tilbage i Nakskov eller Ålborg

Så her kommer i ind i billedet, er der nogen der har set den i én af de lidl'er?

(Jeg betaler selvfølgelig for fragt og bil)

Hilsen Anja.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2017

grinny

Awd skriver:

Hej

Nu er det jo snart jul og sønnen herhjemme har forelsket sig i en helt bestemt lastbil fra Lidl

Det er bare sådan at den UDSOLGT

Vi har snakket med Lidl og efter lidt frem og tilbage, fik vi at vide at de muligvis har den tilbage i Nakskov eller Ålborg

Så her kommer i ind i billedet, er der nogen der har set den i én af de lidl'er?

(Jeg betaler selvfølgelig for fragt og bil)

Hilsen Anja.

Jeg bor i Nakskov og vil med glæde hente den men kan desværre bare ikke i dag, men hvis du kan ringe til Nakskov og måske få lagt den til side? Så henter jeg den i morgen og sender 

Anmeld Citér

14. december 2017

Awd

grinny skriver:

Jeg bor i Nakskov og vil med glæde hente den men kan desværre bare ikke i dag, men hvis du kan ringe til Nakskov og måske få lagt den til side? Så henter jeg den i morgen og sender 

Tak hvor er det sødt af dig

Problemet er at man ikke kan ringe til den enkelte butik, men kun til kundeservice

Og de kunne ikke love at de stadig havde den, men at de 2 butikker "måske" stadig lå inde med dem (udfra lagerstatus vil jeg tro?)

Så det var mere hvis nogle havde set den, ellers kan man risikere at gå forgæves desværre og det vil jeg næsten ikke bede folk om

Anmeld Citér

14. december 2017

grinny

Awd skriver:

Tak hvor er det sødt af dig

Problemet er at man ikke kan ringe til den enkelte butik, men kun til kundeservice

Og de kunne ikke love at de stadig havde den, men at de 2 butikker "måske" stadig lå inde med dem (udfra lagerstatus vil jeg tro?)

Så det var mere hvis nogle havde set den, ellers kan man risikere at gå forgæves desværre og det vil jeg næsten ikke bede folk om

Jeg prøver at slå det op i vores Nakskov gruppe på facebook, medarbejderne i butikkerne plejer at være rigtig hurtige til at svare og ellers vil jeg gerne kigge i morgen, så stor er Nakskov heller ikke  

Anmeld Citér

14. december 2017

grinny

Facebook kan bruges til mange ting  Har allerede fået svar at den er set derude tidligere i dag, ved du hvad den koster?

Anmeld Citér

14. december 2017

Lenchick

Jeg kører forbi Lidl i Aalborg i morgen formiddag. 

Skriv evt dit nummer i pb, så kan jeg kontakte dig hvis jeg finder lastbilen i morgen 

Anmeld Citér

14. december 2017

Awd

Facebook kan bruges til mange ting  Har allerede fået svar at den er set derude tidligere i dag, ved du hvad den koster?

Whaaaaat

Det er fantastisk, 1000 1000 1000 1000 mange tak

Den koster 150,-

Anmeld Citér

14. december 2017

Awd

Lenchick skriver:

Jeg kører forbi Lidl i Aalborg i morgen formiddag. 

Skriv evt dit nummer i pb, så kan jeg kontakte dig hvis jeg finder lastbilen i morgen 

1000 tak, jeg afventer lige "Grinny" da den måske allerede er fundet, ellers skriver jeg

Og mange tak igen

Anmeld Citér

14. december 2017

Awd

grinny skriver:

Jeg prøver at slå det op i vores Nakskov gruppe på facebook, medarbejderne i butikkerne plejer at være rigtig hurtige til at svare og ellers vil jeg gerne kigge i morgen, så stor er Nakskov heller ikke  

1000 mange tak

Anmeld Citér

14. december 2017

grinny

Awd skriver:

1000 mange tak

Den er købt så du kan bare skrive en PB til mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.