drejehjul Eller almindelig hjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

189 visninger
2 svar
2 synes godt om
13. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg har ikke en dyt forstand på vognvogn man er begrynd af efter en brugt emmaljunga big star supreme barnevogn på dba og guloggratis jeg er dog mange i tivl om jeg skal valg drejehjul eller almindelig hjul nogle sige det er mange nemmer af køre en med drejehjul end med almindelig og det dermed slider mindre på vogn nu er det så jeg spøger måske dumt men er en med almindelig hjul  tunger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej den er ikke tungere med alm hjul. Men det kan være ret belastende at skulle gå og tippe vognen hver gang man skal dreje. Og det bliver selvsagt tungere når barnet vokser  

Anmeld Citér

13. december 2017

Nel

Dem med faste hjul, synes jeg, kører bedre. De er mere stabile. Drejehjulene er irriterende når man har bakket med vognen, for så at køre frem igen. Så kan de låse sig lidt. Men fordelen ved drejehjul er klar at vognen er nem at køre med rundt om hjørner.

Hvis du har planer om at gå meget ude i naturen, på stier, grus m.m og ikke kommer så tit ind til større byer med mange mennesker, så ville jeg klart tage med faste hjul. Og det samme gælder omvendt, skal du tit gå i byen, på smalle fortorve og lignende, så er drejehjul klart at fortrække.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.