Har været for dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2017

Anonym trådstarter

Idet jeg troede vi var i den sikre periode var jeg sammen med kæresten lørdag aften uden beskyttelse.. Dumt.. I know.. 

Nu finder jeg ud af vi nok ikke var i den sikre periode alligevel.. Måske jeg kan være blevet gravid 

Det passer så skidt ind. Har en dreng på 10 måneder og skal opereres om et par måneder.. 

Jeg har ondt i lændet og husker også jeg havde det med vores søn men kan ikke huske hvornår det begyndte. Kan bare huske jeg havde en del symptomer rigtig tidligt og før jeg kunne teste positiv.. Er så bange.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tænker, at det nok er liggggeeee tidligt nok, at have symtomer.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end, at tage en test, hvis du går over tid

Anmeld Citér

13. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis i havde sex i lørdags, hvilket kun er 5 dage siden, vil jeg mener at det er alt for tideligt til at ku mærke noget!

Du må jo bare vente indtil du ska ha din næste mens, også krydse finger for at den kommer. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. december 2017

Soonmom

Enig med de andre, du kan ikke mærke en evt graviditet 5 dage efter 

Anmeld Citér

13. december 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Idet jeg troede vi var i den sikre periode var jeg sammen med kæresten lørdag aften uden beskyttelse.. Dumt.. I know.. 

Nu finder jeg ud af vi nok ikke var i den sikre periode alligevel.. Måske jeg kan være blevet gravid 

Det passer så skidt ind. Har en dreng på 10 måneder og skal opereres om et par måneder.. 

Jeg har ondt i lændet og husker også jeg havde det med vores søn men kan ikke huske hvornår det begyndte. Kan bare huske jeg havde en del symptomer rigtig tidligt og før jeg kunne teste positiv.. Er så bange.. 

øh... der finde ikke en sikker periode

held og lykke

Anmeld Citér

13. december 2017

Imaong

Smølfine123 skriver:

øh... der finde ikke en sikker periode

held og lykke

Hvad mener du med der ingen sikker periode findes ? 

Anmeld Citér

13. december 2017

Babilooo

Imaong skriver:

Hvad mener du med der ingen sikker periode findes ? 

At der findes mere og mindre sikre perioder. Men hvis man satser udelukkende på sikre perioder kan man let ende med en graviditet. 

Anmeld Citér

13. december 2017

Anonym

Medmindre du bruger en cyklus computer, så har du ikke nogen reel idé om hvornår din sikre periode er....din sikre periode er rent gætværk, da den sikre periode sagtens kan rykke sig et par dage , fra gang til gang.

Anmeld Citér

14. december 2017

Imaong

Smølfine123 skriver:

At der findes mere og mindre sikre perioder. Men hvis man satser udelukkende på sikre perioder kan man let ende med en graviditet. 

Åh ja det self rigtigt man skal godt nok kende sin krop ud og ind og ha regelmæssig cyklus men for de fleste self ikk alle så er man sikker under mens en uge efter mens og en uge inden mens og så skal man bare beskytte sig de to uger mellem men ja det kan man også kun hvis man kender sin cyklus der er endda nogen hvor deres æl ligger under mens 

Anmeld Citér

14. december 2017

Imaong

Anonym skriver:

Medmindre du bruger en cyklus computer, så har du ikke nogen reel idé om hvornår din sikre periode er....din sikre periode er rent gætværk, da den sikre periode sagtens kan rykke sig et par dage , fra gang til gang.

Ja det rigtigt :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.