Anonym skriver:
Godt spottet - det er mig :-)
er ikke vant til at tage ÆL test osv, plejede at følge en app, men det er ikke gået for godt. Da zoneterapeuten jo mener at vi gjorde det på de forkerte tidspunkter. Så det kan da være at du har ret :-)
jeg stoppede med at tage ÆL test, da de jo var negative. Så måske skulle jeg tage en i dag. Men i sidste uge, synes jeg bare der var tegn på ÆL, da jeg havde stik/jag i siden der, nu er det bare trykken/spændinger på en mystisk måde. Det er ikke nemt :-)
Da vi prøvede, og jeg var mellem mens og ægløsning, så kunne jeg i nogle dage mærke at ægget modnede sig i den ene side. Altså simpelthen at det voksede i den ene side. Nogle kvinder er bare virkelig gode til at mærke ting der sker i ens krop, og dem er jeg en af, så det kan jo også være sådan noget. Og du kan jo i princippet risikere at du slet ikke havde ægløsning før du begyndte til zoneterapeut, og at du så måske er begyndt at få det nu, fordi din cyklus og dine balancer i kroppen er blevet stabiliseret. Min erfaring er bare at hvis ikke ens ægløsningstest bliver positiv, så har man ikke ægløsning på det pågældende tidspunkt, også derfor jeg tror du ikke havde det der i sidste uge.
Når du tester med ægløsningstests vil jeg faktisk anbefale dig at teste to gange om dagen, fx en om morgenen og en om eftermiddagen, for så er sandsynligheden for at du når at fange en positiv test meget høj. Og husk at når du første gang oplever at testen er positiv, så går der 12-36 timer, før du så har ægløsning. Og fra den første positive test kan du ligeså godt stoppe med at teste mere indtil næste periode selvfølgelig, da det er den første positive der gælder. Og det er så forskelligt hvor længe man kan teste positiv, men hvis man ikke fanger den første positive test, så kan man jo heller ikke regne med hvornår ægløsningen falder.
Hvor længe har I prøvet? Og er det første barn I prøver på at få?
Anmeld
Citér