Blødning 14 dage efter mens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

153 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. december 2017

Anonym trådstarter

Her til morgen, da jeg skulle på tøre mig efter toiletbesøg hænger der en blod"snor" ud af mig og da jeg tørre mig er det ligesom når jeg har mens. Altså jeg bløder og ikke bare en pletbløning, ikke bare gammelt blod og ikke kun lyserødt, men altså præcis som mens. Har i øvrigt også lidt mens murren

jeg er på p-piller og det er 14 dage siden jeg havde min mens i p-pille pausen og har selvfølgelig ikke pause nu, hvad sker der lige ? - bliver helt bange for infektion i underlivet, men efter hvad jeg kan læse er blødningen anderledes ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2017

Carina:-)

Jeg prøvede det for nogle år siden - og min læge sagde at det er noget mange oplever men det skal altid lige tjekkes især hvis det sker indimellem. 

Det kan være pga stress ,overgangsalder( men går ikke ud fra du er så gammel) infektion og nogen har en plet blødning pga ægløsning og det passer jo med 14 dage efter mens.

Du får p-piller -måske trænger din krop til en pause for at finde det naturlige leje mhs til mens. 

Anyway - se an om det tager til- måske lige vende det med lægen især hvis du er utryg ,eller lige vil høre ham/hende ad om det kan være dine p piller .

Anmeld Citér

12. december 2017

Anonym trådstarter

Okay, håber det stopper.

Frygtede også om der var risiko for graviditet? - men min fornuft tænker hvis man bløder er det næppe en vellykket en alligevel.

Anmeld Citér

14. december 2017

Anonym trådstarter

Blødningen stoppede i går eftermiddags, min kæreste og jeg var så sammen i går aftens, og nu bløder jeg igen ???

- jeg bliver sku lidt nervøs nu for Google kræft 

jeg er HPV vaccineres og før min sexuelle debut, så er jo dækket 90 % af typerne, men bliver alligevel bange 

vi var sammen aftenen før, hvor jeg startede med at bløde om morgenen, så det kan vel også være pga sex?

Anmeld Citér

14. december 2017

Bb2015

Det kan selvfølgelig hænge sammen med sex og følsomme slimhinder, men synes du skal kontakte din læge da det virker underligt at bløde midt i en p-pille pakke. Så kan man frygte at de ikke virker optimalt. Tror bedst din læge kan give dig svar på, hvorfor din krop opfører sig som den gør 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.