Hej damer 
Jeg har kigget lidt på nettet og synes det er samme svar, jeg får. Og samme svar jeg fik sidst jeg var gravid - plukkeveer må ikke blive regelmæssige eller gøre ondt, ellers er de som de skal være.
Men alligevel bliver jeg i tvivl. Jeg har virkelig mange plukkeveer, nogle voldsommere end andre. Men her til morgen havde jeg en 1,5 time konstant plukkeveer og følte egentlig det var den samme som bare fortsatte. Jeg fik ondt i livmoderen så jeg knap kunne gå (prøvede jeg også for et par uger siden) hvilket gik over efter 10-15 minutter men plukkeveen varede ved. Jeg er begyndt at tænke om jeg kan have for mange plukkeveer og hvornår jeg skal blive bekymret?
Jeg er 33+2 med andet barn og havde også en del plukkeveer med mit første barn. Dengang havde jeg dog aldrig ondt og husker ikke at de var så lange heller. Jeg fødte ved pks 37+4 sidst, så ved ikke om det havde nogen betydning andet end at en jordemoder undersøgte mig 37+1 og snakkede om at jeg var 1 cm åben. Forstod ikke hvorfor jeg skulle tjekkes, så fangede det ikke helt. Og ved heller ikke om de havde en betydning dengang.
Hvad tænker i? Hvornår skal jeg blive bekymret for plukkeveerne? 
Anmeld
Citér