Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg har glemt min mini pille!!

Jeg plejer at tage den mellen 7-8 om morgenen og har først lige taget den.. Havde igår sex med manden

Hvor stor sandsynlighed er der for graviditet?

Ved man skal være meget præcis.. Jeg havde mens for omkring 2 uger siden.. 

Tænker om jeg skal afsted og købe en fp.. Tør ikke sige det til manden for jeg ved han freaker ud så.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har glemt min mini pille!!

Jeg plejer at tage den mellen 7-8 om morgenen og har først lige taget den.. Havde igår sex med manden

Hvor stor sandsynlighed er der for graviditet?

Ved man skal være meget præcis.. Jeg havde mens for omkring 2 uger siden.. 

Tænker om jeg skal afsted og købe en fp.. Tør ikke sige det til manden for jeg ved han freaker ud så.. 

Slet ingen? 

Anmeld Citér

10. december 2017

Mille123

Anonym skriver:

Slet ingen? 

Ja du er i jo i “farezonen” hvis det er to uger siden for mens. Så eb fortrydelsespille kan være en ide. - jeg ved ikke om der findes alternativer, men ved at en fortrydelsespille ikke dækker dig 100% 

Anmeld Citér

10. december 2017

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Ja du er i jo i “farezonen” hvis det er to uger siden for mens. Så eb fortrydelsespille kan være en ide. - jeg ved ikke om der findes alternativer, men ved at en fortrydelsespille ikke dækker dig 100% 

Men er der også chance for graviditet når jeg havde taget korrekt ellers? Det er jo først i dag.. Åh ved ikke helt hvordan de mini piller virker andet end man skal være præcis.. Og sæd kan jo leve lidt oppe i skeden? Nå må nok på apoteket 

Anmeld Citér

10. december 2017

Soonmom

Ved ikke hvad chancen er, men jeg har også glemt nogle p-piller i ny og næ og tænker ikke videre over det, sidste gang jeg var på p-piller gik der alligevel 8 måneder før mens kom og altså 7,5 månede før jeg fik æl, så der sker næppe noget 

Anmeld Citér

10. december 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Ved ikke hvad chancen er, men jeg har også glemt nogle p-piller i ny og næ og tænker ikke videre over det, sidste gang jeg var på p-piller gik der alligevel 8 måneder før mens kom og altså 7,5 månede før jeg fik æl, så der sker næppe noget 

Der er bare rimelig stor forskel på p piller og mini piller har også selv glemt da jeg tog p piller uden der skete noget. 

Anmeld Citér

10. december 2017

Soonmom

Anonym skriver:

Der er bare rimelig stor forskel på p piller og mini piller har også selv glemt da jeg tog p piller uden der skete noget. 

Okay, troede bare at mini piller var det samme bare minus det der gør at nogen ikke kan tåle p-piller 

Anmeld Citér

10. december 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Okay, troede bare at mini piller var det samme bare minus det der gør at nogen ikke kan tåle p-piller 

Ved ikke lige hvad forskellen er, men mini piller skal bare tages meget præcis 

Anmeld Citér

11. december 2017

Mille123

Undskyld det sene svar men helt korrekt er p piller og mini piller ikle det samme og jeg vil klart mene uden at være farmaceut eller læge at man ikke er særlig godt beskyttet hvis man glemmer sin pille. Jeg ved at der flere hormoner i p pillen end mini pillen men ellers ved jeg ikke hvad forskellen er, blot at man er mere udsat hvis man glemmer sin mini pille. 

Anmeld Citér

11. december 2017

Anonym

Soonmom skriver:

Hvorfor så overhovedet lave p-piller? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.