Nogle af Jer som har blødt i en uge i uge 8-9 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

... og stadigvæk er gravid?

Jeg har blødt brunt i en uge nu - det er ikke som mens - mest efter jeg har tisset eller afført - der kan komme lidt lange brune tråde, men ikke klumper...

Min læge lavede en gyn og sagde min livmodermund er lukket.... og min læge vil ikke gøre noget, heller ikke lægevagten, da jeg ikke har smerter.  

Hvad er Jeres erfaringer? Jeg er i 9+3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2017

HvidSne

Det skete for mig i uge 8, var det vist. Blødte ikke i en uge, men fem dage. Min læge lavede en GU, og min livmodermund var lukket. Det gav kun ro i kort tid, men en tidlig scanning bekræftede, at alt var okay.

Jeg blødte lidt mere on and off frem til uge 14, altid brunt. Fik aldrig nogen forklaring, men har nu en dejlig datter på 5 måneder. 

Held og lykke

Anmeld Citér

8. december 2017

Mette Larsen

HvidSne skriver:

Det skete for mig i uge 8, var det vist. Blødte ikke i en uge, men fem dage. Min læge lavede en GU, og min livmodermund var lukket. Det gav kun ro i kort tid, men en tidlig scanning bekræftede, at alt var okay.

Jeg blødte lidt mere on and off frem til uge 14, altid brunt. Fik aldrig nogen forklaring, men har nu en dejlig datter på 5 måneder. 

Held og lykke

Århh Hvidsne - håber håber... har bestilt en scanning hos en jordemoder i morgen, tusind tak - dit svar giver mig bekræftelse i en scanning er det rigtige <3

Anmeld Citér

11. december 2017

Mette Larsen

Jeg er desværre lige blevet opereret, da jeg var gravid udenfor livmoderen

Anmeld Citér

11. december 2017

Stivdie

Mette Larsen skriver:

Jeg kondolerer. Husk at give dig selv tid og plads til at være ked af det  

Anmeld Citér

11. december 2017

ØnskeSpir...

Åh nej  Hvor er det trist at høre. Kæmpe knus til dig 

Anmeld Citér

11. december 2017

AnoMom

Mette Larsen skriver:

... og stadigvæk er gravid?

Jeg har blødt brunt i en uge nu - det er ikke som mens - mest efter jeg har tisset eller afført - der kan komme lidt lange brune tråde, men ikke klumper...

Min læge lavede en gyn og sagde min livmodermund er lukket.... og min læge vil ikke gøre noget, heller ikke lægevagten, da jeg ikke har smerter.  

Hvad er Jeres erfaringer? Jeg er i 9+3

Jeg blødte frisk blod i uge 6 og uge 8. Har en Sund og rask dreng på 2 år.

Anmeld Citér

11. december 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har blødt i begge mine graviditeter og har 2 raske drenge... dog er de begge født fortidligt.. jeg blødte fordi jeg dannede polypper...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.