Har jeg æl?? hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. december 2017

Anonym trådstarter

Hej alle derude :-) 

som overskriften siger, er jeg i tvivl omkring om jeg har ÆL nu. 

Jeg er begyndt til zoneterapi og det skubbede min cyklus. Jeg skulle have haft mens d. 19/11, men fik det d. 22/11. Og det stoppede i onsdags. Dvs en uge ca. Det var ikke frisk blod den sidste dag, men nærmere gammelt blod. 

Jeg har så købt ÆL tests efter zobeterapeutens anbefalinger. Jeg har testet de sidste par dage, for at lære kroppens signaler og den forskudte cyklus at kende (men det er ikke let!) 

I dag hsr jeg så jag i højre side og jeg har gennemsigtigt udflåd (sorry) og da jeg kom hjem fra job, tog jeg en ÆL test, men den er negativ.. jeg vil jo mene at ÆL er på trapperne, da jeg har de jag i siden i dag og havde ingen symptomer igår. 

Vil i ikke mene jeg har ÆL nu her, eller kan nogen finde hoved og hale i det her?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Hej alle derude :-) 

som overskriften siger, er jeg i tvivl omkring om jeg har ÆL nu. 

Jeg er begyndt til zoneterapi og det skubbede min cyklus. Jeg skulle have haft mens d. 19/11, men fik det d. 22/11. Og det stoppede i onsdags. Dvs en uge ca. Det var ikke frisk blod den sidste dag, men nærmere gammelt blod. 

Jeg har så købt ÆL tests efter zobeterapeutens anbefalinger. Jeg har testet de sidste par dage, for at lære kroppens signaler og den forskudte cyklus at kende (men det er ikke let!) 

I dag hsr jeg så jag i højre side og jeg har gennemsigtigt udflåd (sorry) og da jeg kom hjem fra job, tog jeg en ÆL test, men den er negativ.. jeg vil jo mene at ÆL er på trapperne, da jeg har de jag i siden i dag og havde ingen symptomer igår. 

Vil i ikke mene jeg har ÆL nu her, eller kan nogen finde hoved og hale i det her?

Det kan sagtens være æl du mærker. Husk den positive æl test kommer FØR æl. Så for 2 dage siden kunne æl testen jo have været positiv. Nogle kan kun spore LH stigningen over et par timer, og andre over flere dage. 

Anmeld Citér

8. december 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Det kan sagtens være æl du mærker. Husk den positive æl test kommer FØR æl. Så for 2 dage siden kunne æl testen jo have været positiv. Nogle kan kun spore LH stigningen over et par timer, og andre over flere dage. 

Tak for svar. Jeg “tog chancen”. Så vi har hygget fredag (i sidste uge), to gange søndag, og så hver dag indtil i dag. Tænker at man vel ikke kan hygge for lidt, når man ønsker sig en baby  har stadig ondt i den ene side, så tænker vi fortsætter lidt endnu. 

Anmeld Citér

8. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar. Jeg “tog chancen”. Så vi har hygget fredag (i sidste uge), to gange søndag, og så hver dag indtil i dag. Tænker at man vel ikke kan hygge for lidt, når man ønsker sig en baby  har stadig ondt i den ene side, så tænker vi fortsætter lidt endnu. 

Hygge for meget, skulle der stå. 

Anmeld Citér

8. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hygge for meget, skulle der stå. 

Generelt kan man vel ikke hygge sig for meget med dem man er sammen med? 

Jeg synes det er trist, hvis man kun synes man hygger sig når man knalder. 

Anmeld Citér

12. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Generelt kan man vel ikke hygge sig for meget med dem man er sammen med? 

Jeg synes det er trist, hvis man kun synes man hygger sig når man knalder. 

Vi hygger os altid sammen uanset hvad vi laver stortset. Også udenfor soveværelset. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.