2.gangs gravid 19+4, mærker ikke liv endnu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg er anden gangs gravid 19+4 idag.

Mærker intet liv synes jeg. Er dette normalt? Så mange snakker om at de mærker liv tidligt som anden gangs. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Jeg er anden gangs gravid 19+4 idag.

Mærker intet liv synes jeg. Er dette normalt? Så mange snakker om at de mærker liv tidligt som anden gangs. 

Jeg mærkede liv 14+ anden gang, men her 3. gang nåede jeg lige op over halvvejs, før jeg mærkede det første spæde puf. Moderkagen ligger udaf denne gang, gør den måske også det hos dig?

Anmeld Citér

4. december 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Jeg mærkede liv 14+ anden gang, men her 3. gang nåede jeg lige op over halvvejs, før jeg mærkede det første spæde puf. Moderkagen ligger udaf denne gang, gør den måske også det hos dig?

Hvordan føles det du mærker, hvis det kan beskrives?

Jeg ved ikke om den ligger udaf faktisk.. :/

Anmeld Citér

4. december 2017

Thea14

Tænker at din moderkage formegentlig ligger ud mod maven, så den tager imod alle spark. - jeg var langt over halvvejs før jeg mærkede, fordi moderkagen lå som den gjorde.

Anmeld Citér

4. december 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hvordan føles det du mærker, hvis det kan beskrives?

Jeg ved ikke om den ligger udaf faktisk.. :/

Altså nu er jeg 35+2, så nu er han jo nærmest ved at kravle ud gennem maveskindet, haha. Jeg kan ikke huske hvordan det føltes der halvvejs andet end et svagt puf. Du får nok at vide til misdannelsesscanning om din moderkage ligger ud mod maveskindet 

Anmeld Citér

5. december 2017

hautecouture

Kunne også forestille mig, at din moderkage ligger foran. Det gjorde min 2. gang og jeg mærkede først liv efter uge 25 - men så var jeg til gengæld heller ikke i tvivl 

Anmeld Citér

5. december 2017

Helloo

Da jeg var 3 gangs mærkede jeg først fra uge 29 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.