Hvad koster det at gøre om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2017

MorTil4<3

Hej alle.. 

Jeg har ved en (fejl) blevet steriliseret for 3 år siden da min daværende mand ikke ønskede flere og jeg troede jo vi skulle være os resten af livet .  Men livet vil som mange gange anderledes. Og jeg har nu en ny mand i livet som brændende ønsker en med mig <3 og jeg har selv det ønske

Jeg har snakket med lægen som siger det selvfølgelig er på egentbetaling at gøre det om, også ok. Men ja  ikke hitte pris på det nogen steder ? 

Nogen der kan oplyse mig om det,? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2017

esioul

MorTil4<3 skriver:

Hej alle.. 

Jeg har ved en (fejl) blevet steriliseret for 3 år siden da min daværende mand ikke ønskede flere og jeg troede jo vi skulle være os resten af livet .  Men livet vil som mange gange anderledes. Og jeg har nu en ny mand i livet som brændende ønsker en med mig <3 og jeg har selv det ønske

Jeg har snakket med lægen som siger det selvfølgelig er på egentbetaling at gøre det om, også ok. Men ja  ikke hitte pris på det nogen steder ? 

Kan du ikke få reagensglas behandling? 

Anmeld Citér

4. december 2017

Rockertand

MorTil4<3 skriver:

Hej alle.. 

Det er (desværre) blevet gratis igen, men succes kan langtfra garanteres.

Anmeld Citér

11. december 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Med henvisning fra egen læge,kan i få gratis IVF behandling i det offentlige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.