Et spørgsmål vi nok alle har stillet os selv når mens er udeblevet, vi har haft ubeskyttet sex eller kaster op en morgen ud af det blå.
Hold da op jeg har haft mange pregnancy scares igennem tiden men først da jeg var rigtig gravid var jeg ikke i tvivl. Tænker ikke jeg er den eneste der er blevet bange mange gange.. Måske har ønsket været der eller måske har man været totalt bange da det slet ikke har været planlagt. Jeg har prøvet begge dele og tænkt jeg er gravid slut prut taget en test og så var den skisme negativ. Ja selv om man ikke har haft sex de sidste mange måneder kan man næsten blive i tvivl. Hvad er jeres bedste pregnancy scare?
Min første var da jeg var 18 og lige havde fået en fast sex partner.. Mebs var udeblevet og jeg havde glemt et par p piller den månede.. Da jeg tog testen blev begge felter fyldt op med det pinke farve og troede det var stregerne der fyldte begge felter.. Jeg var ved at skide en sprællemand.. Efter noget tid stod det klart der kun var en streg.. Heldigvis
Anmeld
Citér