Hvor lang tid tog det jer? Var det hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. december 2017

Anonym trådstarter

Hej alle I skønne kvinder 

Jeg søger lidt trøst hos jer. Og nogle der går igennem det samme. Jeg har lige to veninder der blev gravide ved første forsøg. Så føler man på en eller anden måde et pres, selvom man ikke burde. Jeg er 32.

Jeg ser bare børn over det hele. 

Vi er startet på PB og har nu været igang i 4 mdr med negative graviditetsteste. 

Hold nu op hvor det egentlig påvirker en at man ikke kan gøre noget andet end at vente og vente. 

Hvor lang tid tog PB jer? Jeg brænder bare SÅ meget efter at give livet videre. 

Kh mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle I skønne kvinder 

Jeg søger lidt trøst hos jer. Og nogle der går igennem det samme. Jeg har lige to veninder der blev gravide ved første forsøg. Så føler man på en eller anden måde et pres, selvom man ikke burde. Jeg er 32.

Jeg ser bare børn over det hele. 

Vi er startet på PB og har nu været igang i 4 mdr med negative graviditetsteste. 

Hold nu op hvor det egentlig påvirker en at man ikke kan gøre noget andet end at vente og vente. 

Hvor lang tid tog PB jer? Jeg brænder bare SÅ meget efter at give livet videre. 

Kh mig

Det er jo fuldkommen ligegyldigt, om der er 47, der blev gravide med det samme, 56, der ventede 3 måneder og 88, hvor det tog 7 måneder - det gør jo ingen forskel for, hvornår du bliver gravid.

Hvis du får min historik, bliver du bare mere nedtrykt - det gør intet godt, det skal nok lykkes - og husk, at det ikke er en konkurrence ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.