Tjeneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2017

Anonym trådstarter

Er der nogen som ved hvad tjeneste betyder når man er Jehovas vidner?

Jeg er nemlig ved at undersøge lidt om at være Jehovas vidner, jeg så en tråd herinde som blev rigtig lang og fulgte også med et godt stykke, men synes den blev lidt uoverskuelig.

Jeg synes det er en enormt spænende tro, og er ved at overveje om jeg skulle "springe ud" i det.

Knus herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2017

Babilooo

Du kan gå ind på deres hjemme side .. den er meget informativ. 

Jeg er ikke Jehovas vidne og er bestem ikke tilhænger af deres tro. Men jeg talte med et vidne om det som også var en kollega. 

Anmeld Citér

3. december 2017

Babilooo

https://www.jw.org/da/

Anmeld Citér

3. december 2017

NGV

Jeg er nemlig ved at undersøge lidt om at være Jehovas vidner, jeg så en tråd herinde som blev rigtig lang og fulgte også med et godt stykke, men synes den blev lidt uoverskuelig.

Jeg synes det er en enormt spænende tro, og er ved at overveje om jeg skulle "springe ud" i det.

Knus herfra

Du er velkommen til at skrive en besked til mig privat hvis du har nogle spørgsmål

Anmeld Citér

3. december 2017

Anonym trådstarter

NGV skriver:

Du er velkommen til at skrive en besked til mig privat hvis du har nogle spørgsmål

Tusind tak

Har bare lige ét spørgsmål? Hvad betyder tjeneste? Er det det hvor man går rundt til døre? Og skal alle vidner det?

Anmeld Citér

3. december 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Du kan gå ind på deres hjemme side .. den er meget informativ. 

Jeg er ikke Jehovas vidne og er bestem ikke tilhænger af deres tro. Men jeg talte med et vidne om det som også var en kollega. 

Det ved jeg, men synnes ikke den er så nem..

Anmeld Citér

4. december 2017

Nordvest

Anonym skriver:

Knus herfra

Hej ��

ja tjenesten er når vi går fra dør til dør eller andre steder taler med mennesker om Bibelen. Hvis du er interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at skrive. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.