Kan vi sige noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
6 svar
16 synes godt om
3. december 2017

Anonym trådstarter

For en lille måneds tid siden fik vi nye underboer. Vi hører dem stort set aldrig, og de gange vi har talt med dem virker de flinke, men de har kat, og når de har tømt kattebakken, så smider de posen lige udenfor deres hoveddør. Posen er stort set altid gennemsigtig og får lov til at ligge der hele dagen, til trods for at skraldecontaineren står lige på den anden side af vejen. Vores postkasser hænger lige ved siden af deres hoveddør, så når vi skal tømme postkassen er vi tæt på at træde på posen.

Jeg vil helst ikke virke som den sure overbo, men både mig og min mand synes ærligt talt det er ulækkert. Kan vi godt tillade os at bede dem smide posen i skraldespanden, og evt bruge sorte poser (som dem til hunde)?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

For en lille måneds tid siden fik vi nye underboer. Vi hører dem stort set aldrig, og de gange vi har talt med dem virker de flinke, men de har kat, og når de har tømt kattebakken, så smider de posen lige udenfor deres hoveddør. Posen er stort set altid gennemsigtig og får lov til at ligge der hele dagen, til trods for at skraldecontaineren står lige på den anden side af vejen. Vores postkasser hænger lige ved siden af deres hoveddør, så når vi skal tømme postkassen er vi tæt på at træde på posen.

Jeg vil helst ikke virke som den sure overbo, men både mig og min mand synes ærligt talt det er ulækkert. Kan vi godt tillade os at bede dem smide posen i skraldespanden, og evt bruge sorte poser (som dem til hunde)?

Ja det synes jeg godt i kan. Det er da rimelig klamt at den skal ligge der hele dagen. 

Anmeld Citér

3. december 2017

esioul

Anonym skriver:

Havde nok trykket på pyt knappen :-)

Anmeld Citér

3. december 2017

Flomama

Nej du kan ikke blande dig i hvilken farve poser de bruger 

Men du kan godt spørge om de kan tage posen med ud da den giver lugt gener  

Det med post kassen virker meget emsig, det et en lille pose og du går vel kun i kassen en gang om dagen? Så det hører i den grad under pyt 

Anmeld Citér

3. december 2017

Troldemommi

Når man vælger at bo hvor naboerne er tæt på, så syntes jeg i skal vise lidt mere overbærenhed, herregud, det er en pose...

Anmeld Citér

3. december 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis den lugter kan I overveje at sige det. Ellers synes jeg I er noget emsige. 

Anmeld Citér

3. december 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvis det fordi posen er gennemsigtig, som generer, så ville jeg intet, så synes jeg man er sart....

Jeg ville også proppe det i pyt knappen med mindre hele opgangen VIRKELIG stinker..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.