Hjælp 
Jeg har haft hormonspiral i et år, og har ikke haft min menstruation i al den tid. Jeg fik min spiral ud d. 26. oktober og begyndte at bløde dagen efter, som varede i en uges tid.
Hver dag efterfølgende har jeg tjekket både udflåd og livmoderhalsen for at få en ide om min cyklus og vide, hvornår jeg fik ægløsning. Men der var aldrig nogle tegn på ægløsning. Det skal siges, at inden jeg fik spiralen, vidste jeg altid, hvornår jeg havde ægløsning, for havde altid ondt på det tidspunkt og havde alle tegnene. Men det har jeg heller ikke mærket noget til endnu overhovedet.
Jeg pletblødte lidt d. 16. november og to dage senere begyndte min menstruation. (Dvs en cyklus på 22 dage regnet udfra blødningen efter udtagningen af spiralen) Den var meget kraftig og varede 8 dage. Nu er jeg så på dag 15 i min cyklus, pletblødte lidt for to dage siden, og har stadig ikke det mindste tegn på ægløsning. Tværtimod, så tyder min livmoderhals' placering og hårdhed på, at jeg nærmer mig menstuation.
Det er frustrerende, når jeg bare gerne vil have ægløsning, så vi kan få lavet en baby mere 
Er det mon fordi jeg slet ikke får ægløsning? Eller kommer den så tidligt, at jeg stadig bløder på det tidspunkt? Kan det stadig bare være kroppens reaktion på hormonspiralen? Jeg tænker ja, men i så fald burde jeg så ikke få min ægløsning alligevel, selvom min cyklus er uregelmæssig?
Anmeld
Citér