Postafen mod kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2017

Anonym trådstarter

Jeg er utrolig plaget af kvalme i disse tidlige graviditetsuger, og synes det er så hårdt ikke at kunne slå til på nogen måde - jeg kan hverken passe mit studie eller husholdningen, jeg kan intet spise og tør ikke bevæge mig udenfor af frygt for at kaste op ubelejlige steder. Kvalmen er der hele døgnet, og den forstyrrer også min nattesøvn. Jeg har prøvet både Sea-bands, akupunktur, B6-vitamin, ingefær, hyppige måltider og alle de andre husmorråd, men intet hjælper. Har tabt mig 4 kg på under en uge, fordi jeg intet kan få ned. Når jeg endelig får spist noget, ryger det op igen.

Har læst mig frem til, at Postafen transportsygetabletter i nogle tilfælde kan modvirke kvalmen. Jeg tager ned til lægen i deres akuttid på mandag, og tænker at nævne det. Er der mon nogen herinde, der har erfaringer med midlet? Hjalp det på jeres kvalme, og havde det bivirkninger? Kunne I spise normalt mens I tog dem? Hvilken dosis tog I, og hvor længe?

Vil selvfølgelig helst undgå medicin under graviditeten, men det kan da bare heller ikke være specielt godt for baby, at man er så skidt tilpas i mange uger. Er ved at være villig til at gøre nærmest alt for at få det bedre og kunne nyde min graviditet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2017

Anonym

Kender det alt for godt- desværre! 

Jeg fik i samråd med lægen 

B6 25 mg x 3 og marzine 25 mg x 3 

dog uden effekt

herefter B6 25mgx 3 og primperan 10 mg x3 også uden effekt

tillykke og pøj pøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.