Hårdt når man ikkr bliver gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2017

Chato20

Hej alle, 

Herhjemme er vi i gang med projekt baby og har været i gang i godt 8 måneder nu hvor intet er sket og nøj hvor er det hårdt hver gang ens menustration kommer  vi begge i 20'erne, sunde og raske.. jeg har overvejet at tage en snak med min læge men har hørt at man først kan få hjælp efter et år..

Tankerne flyver rundt, da jeg virkelig troede det ville ske hurtigere. 

Nogen gode råd? Og hvor længe tog det for jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2017

baby_drømme

Chato20 skriver:

Hej alle, 

Herhjemme er vi i gang med projekt baby og har været i gang i godt 8 måneder nu hvor intet er sket og nøj hvor er det hårdt hver gang ens menustration kommer  vi begge i 20'erne, sunde og raske.. jeg har overvejet at tage en snak med min læge men har hørt at man først kan få hjælp efter et år..

Tankerne flyver rundt, da jeg virkelig troede det ville ske hurtigere. 

Nogen gode råd? Og hvor længe tog det for jer? 

Kender det godt, det er super hårdt. 

Med den første tog det kun 4 måneder før vi stod med en positiv test. 

Her anden gang, troede vi at det ville være lige så nemt, som første gang, men da der var gået 10 måneder, opsøgte jeg en gynækolog, som kunne konstatere at jeg havde en mild form for pco.. Virkelig hård besked at få, men utrolig nok, blev jeg gravid lige efter jeg havde været ved gynækologen, på naturlig vis  total surrealistisk, troede vi skulle igennem hjælp og alt muligt for at blive gravide. 

Håber for jer at det snart lykkes!  

Anmeld Citér

1. december 2017

Chato20

Hvad er tegnene på pco?

Anmeld Citér

1. december 2017

Mortil2piger18

Det er desværre normalt at der kan gå helt op til et år, men det er selvfølgelig ikke det du gider høre, jeg opsøgte lægen efter 7 mdr da jeg faktisk ikke fik min mens. Og ja så er det altså lidt svært at blive gravid. Jeg blev udredt for pco og ganske rigtigt havde jeg det også. Jeg blev gravid 3 mdr efter men tabte graviditeten. Og derefter begyndte vores fertilitetsliv i behandling

Anmeld Citér

1. december 2017

baby_drømme

Chato20 skriver:

Hvad er tegnene på pco?

Det eneste tegn jeg havde var meget uregelmæssig menstruation, havde cyklus mellem 35-100 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.