Sulten efter ½ time igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

SaNiNa

Nicklas får overhovede ikke nok hos mig mere han har fået grød siden torsdag eftermiddag/aften og han er helt vild med det, eller i går gad han det ikke osse ok vi tager det i det tempo han ønsker.

men men han er sulten ½ time efter han er blevet ammet, flasken ja den kan vi slet ikke få ham til at tage mere, vores anstrengelse har resulteret i han ikke gider sin sut mere heller. Han mave er osse fin, men kommer kun af med AF. hver 2 dag nu.

Ville i begynde at give ham grød 2 gang om dagen så an ikke er sulten hele dagen? men kunne få 2 lidt tungere måltider som varer længer end mit gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

guggle

Brystbørn spiser i perioder oftere...Kan sagtens være efter en 1/2 time. Derved øges mælkemængden i løbet af nogle dage og derefter vil de igen spise med ca. 3 timers intervaller. Det har jeg erfaret hos begge mine børn. Ingen af dem har fået grød så tidligt. Pas på med folks udtalelser om at der ikke er mælk nok, for det er absolut de færreste der ikke har mælk nok. Men grød og flaske kan hurtigt ødelægge den gode amning.

Min datter ville ikke spise andet end bryst og fik derfor ikke andet de første ni måneder. Men hun manglede bestemt intet - Lignede en sumobryder :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.