Har testet for tidligt, og har nu mistet modet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2017

babyiatten

Hej 

Jeg er gået hen og blevet lidt af et testmonster allerede, og jeg er ikke engang i nærheden af testdag endnu.. Alle de negative tests slår mig helt ud af kurs.. Tester på "tidlige teste" som i princippet skulle kunne måle noget helt op til 6 dage før forventet mens. Hvilket er i morgen... Men jeg har taget en del allerede (i starten for at se hvor tidligt man kunne teste positivt, hvis nu den var der) men har ladet mig selv rive med, og nu synes jeg det ser helt sort ud at der skulle være gevinst i denne omgang... 

Er der nogle herinde der har testet noget før testdag, og stået med en masse negative teste, og så pludselig en positiv? 

Kunne godt bruge at høre en solstråle historie! (har en masse gange kigget i dem der lå i skraldespanden mange timer efter, i håb om at der efter tid var kommet en snert af en streg, der gav et lille håb, men nej!) 

-En fortvivlet skruk!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Thea14

Har aldrig testet før udebleven mens. Men har stået med flere negative teste på testdagen og de efterfølgende dage, for så at have en positiv 5-7 dage efter udebleven mens.

At forvente en positiv test allerede nu, er lige lovlig meget at forvente af din krop. Den skal jo lige have en chance for at opdage det hvis den er gravid.

Og er du ikke gravid i denne cyclus, så gør dig selv den tjeneste at droppe testene til din mens ikke kommer. Det er både billigere og på sigt langt bedre for din psyke...

Anmeld Citér

29. november 2017

Bb2015

I denne graviditet var jeg 100% sikker på at jeg havde haft min ægløsning tidligt (ikke pga test men symptomer) og derfor tog jeg flere g-tests som jeg troede var taget et par dage før forventet mens. Fandt i sidste ende ud af at jeg i stedet havde haft min ægløsning en del senere end forventet og testede i sidste ende positivt cirka 3+5 for at vide med sikkerhed om jeg kunne drikke alkohol to dage efter. Var meget chokeret da jeg jo ikke troede min ægløsning havde ligget så sent  

Anmeld Citér

30. november 2017

Muffinmus

Min erfaring er at de tidlige tests faktisk er mega ringe... Jeg har kunne teste positiv på valmed langt tidligere end de tidligere... 

Anmeld Citér

30. november 2017

Anonym

Jeg testede ligeledes med en tidlig test der skulle kunne måle 6 dage før forventet mens. 4 dage før mens var den negativ. Jeg tog derefter en test fra valmed få timer efter som var tydeligt positiv. Så min erfaring med de tidlige teste er ikke god, og har hørt flere sige det samme. 

Desuden begynder kroppen først at danne hcg efter ægget har sat sig fast, så det er umuligt at teste positiv 7 dage før tid hvis du har regelmæssig cyklus. 

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

30. november 2017

Anonym

babyiatten skriver:

Hej 

Jeg er gået hen og blevet lidt af et testmonster allerede, og jeg er ikke engang i nærheden af testdag endnu.. Alle de negative tests slår mig helt ud af kurs.. Tester på "tidlige teste" som i princippet skulle kunne måle noget helt op til 6 dage før forventet mens. Hvilket er i morgen... Men jeg har taget en del allerede (i starten for at se hvor tidligt man kunne teste positivt, hvis nu den var der) men har ladet mig selv rive med, og nu synes jeg det ser helt sort ud at der skulle være gevinst i denne omgang... 

Er der nogle herinde der har testet noget før testdag, og stået med en masse negative teste, og så pludselig en positiv? 

Kunne godt bruge at høre en solstråle historie! (har en masse gange kigget i dem der lå i skraldespanden mange timer efter, i håb om at der efter tid var kommet en snert af en streg, der gav et lille håb, men nej!) 

-En fortvivlet skruk!

Tidlige teste duer ikke.

Jeg har prøvet dem med almindelige teste på samme urin, 2 almindelige viste svag streg, 1 almindelig var negativ, det samme var den tidlige.

Anmeld Citér

1. december 2017

Bananaalice

Jeg testede før tid i foråret, og fik positiv, som så nok var en bio. Så lærte jeg det! Næste gang jeg testede igen var på forventet mens dag, og den var positiv, og nu er jeg 6-7 mdr. henne Så virkelig, lad vær, man bliver så trist.

Anmeld Citér

1. december 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
babyiatten skriver:

Hej 

-En fortvivlet skruk!

Jeg testede ikke før tid. 

Men testede 4+0 hvor den var negativ. Testede dagene efter og det var først 4+3 jeg kunne ane en meget svag ekstra streg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.