Nu kan jeg altså ikke vente mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
9 svar
19 synes godt om
29. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg sætter lige anonym på da familie og arbejde endnu ikke ved det...

men der er en baby i min mave 

Ikke planlagt overhovedet... vi havde faktisk ikke troet vi kunne blive gravide uden at jeg fik ekstra hormoner så ingen beskyttelse siden vi fik sønnen for 6 år siden...

det er et mindre mirakel for os... manden med dårlig sæd og mig med mine ikke-modnende æg...

I dag fik sønnen det af vide da vi i morgen skal scannes for at se om alt er ok og hvor langt jeg er henne...

sidste mens var 1/9-6/9... jeg har en cyklus på 6-8 uger så havde ikke tænkt over at den ikke var kommet da det før er sket den først er kommer i uge 10 pga stress og forandringer i hverdagen...

sønnen blev nødt til at få det af vide da han er nødt til at komme med til scanningen i morgen... var ellers vores mening at vente til vi var sikre på alt var okay derinde inden han fik det af vide...

Han er bare allerede fuld af tusinde spørgsmål og glæder sig super mega meget til at blive storebror og hjælpe babyen med at lære alting...  Han er lige blevet 6 i september...

Når vi i morgen ved hvordan det hele ser ud derinde kan det være der kommer en opdatering med hvem jeg er og hvornår det skal være...

Jeg er meget spændt på at skulle fortælle det til arbejdet... jeg har været der siden 24/8 i år...

jeg er elev og jeg når ikke at blive færdig før barsel eller fødsel overhovedet...

jeg kan ikke sætte uddannelsen på pause så jeg skal enten prøve at få lov at gå op før tid og så bare håbe på et bestået fremfor godt resultat.... eller også sige at det var ærgerligt og så finde ud af om jeg kan få merit hvis jeg starter igen efter barsel....

her kan jeg skrige det ud uden at der er nogen der ved hvem endnu ;) (næsten der er sikkert nogen af jer der godt kan gætte hvem jeg er allerede nu :P men tys-tys :D)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Ikke planlagt overhovedet... vi havde faktisk ikke troet vi kunne blive gravide uden at jeg fik ekstra hormoner så ingen beskyttelse siden vi fik sønnen for 6 år siden...

det er et mindre mirakel for os... manden med dårlig sæd og mig med mine ikke-modnende æg...

I dag fik sønnen det af vide da vi i morgen skal scannes for at se om alt er ok og hvor langt jeg er henne...

sidste mens var 1/9-6/9... jeg har en cyklus på 6-8 uger så havde ikke tænkt over at den ikke var kommet da det før er sket den først er kommer i uge 10 pga stress og forandringer i hverdagen...

sønnen blev nødt til at få det af vide da han er nødt til at komme med til scanningen i morgen... var ellers vores mening at vente til vi var sikre på alt var okay derinde inden han fik det af vide...

Han er bare allerede fuld af tusinde spørgsmål og glæder sig super mega meget til at blive storebror og hjælpe babyen med at lære alting...  Han er lige blevet 6 i september...

Når vi i morgen ved hvordan det hele ser ud derinde kan det være der kommer en opdatering med hvem jeg er og hvornår det skal være...

Jeg er meget spændt på at skulle fortælle det til arbejdet... jeg har været der siden 24/8 i år...

jeg er elev og jeg når ikke at blive færdig før barsel eller fødsel overhovedet...

jeg kan ikke sætte uddannelsen på pause så jeg skal enten prøve at få lov at gå op før tid og så bare håbe på et bestået fremfor godt resultat.... eller også sige at det var ærgerligt og så finde ud af om jeg kan få merit hvis jeg starter igen efter barsel....

her kan jeg skrige det ud uden at der er nogen der ved hvem endnu ;) (næsten der er sikkert nogen af jer der godt kan gætte hvem jeg er allerede nu :P men tys-tys :D)

Stort tillykke 

Anmeld Citér

30. november 2017

Anonym trådstarter

Så er vi tilbage fra scanning...

Jeg er 8+5...

baby 21 mm lang og masser af aktiviteter og hjerteblink....

Termin foreløbigt: 7/7-17..

Helt hernede tør jeg godt skrive hvem jeg er:

Wampires ;)

jeg tænker at jeg tager kontakt til fagforening før jeg snakker med arbejdet... og så min studievejleder for at høre om mulighed for barsel/orlov fra uddannelsen osv...

puha synes der er mange ting der skal styr på og alt for lidt tid at gøre det i...

Anmeld Citér

30. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg ville sætte billeder ind men glemte det så de kommer nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. november 2017

FrøMor

Anonym skriver:

Jeg ville sætte billeder ind men glemte det så de kommer nu 

Stort tillykke mad graviditeten  

Anmeld Citér

1. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor fedt og stort tillykke!! Vh Stine 

Anmeld Citér

1. december 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Kæmpe stort tillykke med jeres smukke spire

Anmeld Citér

1. december 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor fedt ! Håber i får en pige så i har en af hver køn 

Anmeld Citér

1. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kæmpe tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

1. december 2017

Anonym trådstarter

Mange tak allesammen :)

jeg har ikke snakket med fagforeningen men jeg har fortalt det til mine nærmeste ledere... så må vi se hvad der sker...

Jeg håber at det bliver en dreng igen :) det ved jeg hvad går ud på, en pige aner jeg intet om...

vi er spændte og nervøse for hvordan det hele skal gå men er sikker på det nok skal gå :) vi skal nok klare det sammen :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.