Jeg sætter lige anonym på da familie og arbejde endnu ikke ved det...
men der er en baby i min mave 

Ikke planlagt overhovedet... vi havde faktisk ikke troet vi kunne blive gravide uden at jeg fik ekstra hormoner så ingen beskyttelse siden vi fik sønnen for 6 år siden...
det er et mindre mirakel for os... manden med dårlig sæd og mig med mine ikke-modnende æg...
I dag fik sønnen det af vide da vi i morgen skal scannes for at se om alt er ok og hvor langt jeg er henne...
sidste mens var 1/9-6/9... jeg har en cyklus på 6-8 uger så havde ikke tænkt over at den ikke var kommet da det før er sket den først er kommer i uge 10 pga stress og forandringer i hverdagen...
sønnen blev nødt til at få det af vide da han er nødt til at komme med til scanningen i morgen... var ellers vores mening at vente til vi var sikre på alt var okay derinde inden han fik det af vide...
Han er bare allerede fuld af tusinde spørgsmål og glæder sig super mega meget til at blive storebror og hjælpe babyen med at lære alting... 
Han er lige blevet 6 i september...
Når vi i morgen ved hvordan det hele ser ud derinde kan det være der kommer en opdatering med hvem jeg er og hvornår det skal være...
Jeg er meget spændt på at skulle fortælle det til arbejdet... jeg har været der siden 24/8 i år...
jeg er elev og jeg når ikke at blive færdig før barsel eller fødsel overhovedet...
jeg kan ikke sætte uddannelsen på pause så jeg skal enten prøve at få lov at gå op før tid og så bare håbe på et bestået fremfor godt resultat.... eller også sige at det var ærgerligt og så finde ud af om jeg kan få merit hvis jeg starter igen efter barsel....
her kan jeg skrige det ud uden at der er nogen der ved hvem endnu ;) (næsten der er sikkert nogen af jer der godt kan gætte hvem jeg er allerede nu :P men tys-tys :D)
Anmeld
Citér