Jag i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg er vel ikke noget man skal være nervøs for er det? Jeg ved godt det hele giver sig, ligamenter osv osv. Det er virkelig mærkeligt. Jeg vågnede i nat og så følte jeg tog jag fra siden og så ind mod livmoderen. Det føltes virkelig som om det gik i slowmotion, kun mærke jaget/strålen tydeligt gå fra siden og indad for til sidst ligesom ramme livmoderen, det gav sådan en underliv summen i livmoderen. Ja det lyder sku som om jeg er på noget men det var sådan det føltes, men den slags jag kan aldrig betyde noget dårligt vel? Det gjorde som sådan ikke ondt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Jeg er vel ikke noget man skal være nervøs for er det? Jeg ved godt det hele giver sig, ligamenter osv osv. Det er virkelig mærkeligt. Jeg vågnede i nat og så følte jeg tog jag fra siden og så ind mod livmoderen. Det føltes virkelig som om det gik i slowmotion, kun mærke jaget/strålen tydeligt gå fra siden og indad for til sidst ligesom ramme livmoderen, det gav sådan en underliv summen i livmoderen. Ja det lyder sku som om jeg er på noget men det var sådan det føltes, men den slags jag kan aldrig betyde noget dårligt vel? Det gjorde som sådan ikke ondt. 

Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym trådstarter

Morigenigen skriver:

Hvor langt er du henne?

Kun 8+4

Anmeld Citér

29. november 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Kun 8+4

Prøv at ringe til din læge. Det kan være blærebetændelse.

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym trådstarter

Morigenigen skriver:

Prøv at ringe til din læge. Det kan være blærebetændelse.

Det blev tjekket igår rutine mæssigt da jeg var nede og få lavet journal 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.