Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2017

Anonym trådstarter

Hej jeg testede positiv meget tidligt i min graviditet men hade virkelig mange mave smerter i venstre side så jeg blev skannet på Herlev hospital med en mistanke om graviditet uden for livmoderen, men heldigvis var det i livmoderen. de fulgte mig ca 2 uger for at se om det var en normal graviditet da jeg ca kun var 4+1 første gang jeg var der og der ikk var meget at se, da jeg så var 6+1 så de hjerte blinken og en udvikling i livmoderen hvilket er en normal graviditet men nu er jeg så 8+1 henne og det er min normale menstruation tid igår hade jeg en meget lille blødning parpiret blev kun lige lyserødt som en slags vandfarve (Sorry detaljerne) og så stoppede det igen men her til morgen vågner jeg med de vildeste mave kramper og skynder mig så på toilettet for at se om der er blod for har oplevet en spontan abort før og mave smerterne kunne godt minde lidt om dem men der var intet blod? Hvad kan det være?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej jeg testede positiv meget tidligt i min graviditet men hade virkelig mange mave smerter i venstre side så jeg blev skannet på Herlev hospital med en mistanke om graviditet uden for livmoderen, men heldigvis var det i livmoderen. de fulgte mig ca 2 uger for at se om det var en normal graviditet da jeg ca kun var 4+1 første gang jeg var der og der ikk var meget at se, da jeg så var 6+1 så de hjerte blinken og en udvikling i livmoderen hvilket er en normal graviditet men nu er jeg så 8+1 henne og det er min normale menstruation tid igår hade jeg en meget lille blødning parpiret blev kun lige lyserødt som en slags vandfarve (Sorry detaljerne) og så stoppede det igen men her til morgen vågner jeg med de vildeste mave kramper og skynder mig så på toilettet for at se om der er blod for har oplevet en spontan abort før og mave smerterne kunne godt minde lidt om dem men der var intet blod? Hvad kan det være?

Det er ikke unormalt at få en lille pletblødning på den tid i graviditeten. Smerterne tænker jeg er tilfældige. 

Ville ikke være bekymret

blødte selv et par gange under mkn graviditet og der kom en skøn dreng ud af det alligevel

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det er ikke unormalt at få en lille pletblødning på den tid i graviditeten. Smerterne tænker jeg er tilfældige. 

Ville ikke være bekymret

blødte selv et par gange under mkn graviditet og der kom en skøn dreng ud af det alligevel

Man bliver bare helt bange når man får de mave kramper 

Anmeld Citér

29. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Man bliver bare helt bange når man får de mave kramper 

Tro mig jeg kan sagtens følge dig og husker det selv tydeligt. Jeg blev også rædselsslagen. Men huskede mig selv på at uanset hvad så kan man intet gøre ved det hvis det ender galt. Det var super hårdt og lang ventetid til NF scanning. 

Hvis du ikk kan vente kan du jo betale dig til en tryghedsscanning på privat klinik. Koster 500 kr. Men husk at det kun er en midlertidig tryghed. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.