Ønsker til piger på 1 år og 7 år - gode idéer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2017

Ena

Loa skriver:

Haha den dims har jeg aldrig hørt om... Må lige google

Det havde jeg heller ikke  Følte mig håbløst bagud og gammel, da min datter stak i et skrig af begejstring, da hun åbnede pakken, fordi hun havde ventet hele sit liv på sådan en stang (lidt dramatisk type) Har dog efterfølgende set dem i Bilka til et par hundrede kroner. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Loa

Ena skriver:

Det havde jeg heller ikke  Følte mig håbløst bagud og gammel, da min datter stak i et skrig af begejstring, da hun åbnede pakken, fordi hun havde ventet hele sit liv på sådan en stang (lidt dramatisk type) Har dog efterfølgende set dem i Bilka til et par hundrede kroner. 

Men kræver så barnet har en mobil kan jeg se

Anmeld Citér

29. november 2017

Ena

Loa skriver:

Men kræver så barnet har en mobil kan jeg se

Ja, hun låner en af vores - hun har ikke sin egen

Anmeld Citér

29. november 2017

Loa

Ena skriver:

Ja, hun låner en af vores - hun har ikke sin egen

Ah... Smart

Anmeld Citér

29. november 2017

nielsen80

Hvis det ikke skal være legetøj, kunne noget fint til værelset så være en ide(lampe, plakat, tæppe eller lign). Eller bøger - fine træpegebøger til den lille, og f.eks Ole Lund Kirkegaard bøger til den store? Eller noget fint malergrej....  Udklædningstøj er også et hit her.

Det var lige, hvad jeg kunne finde på.

Anmeld Citér

30. november 2017

Loa

nielsen80 skriver:

Hvis det ikke skal være legetøj, kunne noget fint til værelset så være en ide(lampe, plakat, tæppe eller lign). Eller bøger - fine træpegebøger til den lille, og f.eks Ole Lund Kirkegaard bøger til den store? Eller noget fint malergrej....  Udklædningstøj er også et hit her.

Det var lige, hvad jeg kunne finde på.

Gode idéer. Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.