Gravid og alene. Hvad skal jeg gøre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2017

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 8 og min kæreste og jeg er netop gået fra hinanden. Det endte rigtig grimt og jeg tvivler på vi finder ud af det igen. 

Jeg er frygtelig ked af det og føler mig meget alene. Det var et ønskebarn så jeg tror ikke jeg kan få en abort. Men jeg har en stor pige i forvejen med en anden mand, og er så bange for jeg ikke kan klare det hele. At det kommer til at få ud over min pige at jeg skal være alene med 2 børn. Jeg har et meget spinkelt netværk, og føler mig i det hele taget bare så alene. 

Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, måske bare få min sorg og bekymring ud. 

Nogle gode råd? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 8 og min kæreste og jeg er netop gået fra hinanden. Det endte rigtig grimt og jeg tvivler på vi finder ud af det igen. 

Jeg er frygtelig ked af det og føler mig meget alene. Det var et ønskebarn så jeg tror ikke jeg kan få en abort. Men jeg har en stor pige i forvejen med en anden mand, og er så bange for jeg ikke kan klare det hele. At det kommer til at få ud over min pige at jeg skal være alene med 2 børn. Jeg har et meget spinkelt netværk, og føler mig i det hele taget bare så alene. 

Nogle gode råd? 

Hvis I ikke har et godt forhold som ekser, så vil jeg nødig sige ja tak til 18 års samarbejdshelvede - så helllere tage sorgen over aborten.

Anmeld Citér

27. november 2017

Vivienne

Anonym skriver:

Hvis I ikke har et godt forhold som ekser, så vil jeg nødig sige ja tak til 18 års samarbejdshelvede - så helllere tage sorgen over aborten.

Det ville jeg også. Især når jeg tænker at der i forvejen er et barn som gerne skal have en mor, som er der for hende. 

Til ts, 18 års samarbejdshelvede og et tyndt netværk er en dårlig kombi. Jeg håber du finder ud af det og pøj pøj. 

Anmeld Citér

27. november 2017

L-mor

Anonym skriver:

Nogle gode råd? 

Jeg ville begynde med at kontakte mødrehjælpen og få noget rådgivning. Så kan du bedre træffe et valg. Var det også et ønskebarn for din eks? I så fald bør du involvere ham i beslutningen. Det er fin krop og dit valg, men hvis det var mig, ville jeg vide, hvordan han forholdt sig til det. Og jeg ville også tænke hans forældre og anden familie med ind i netværket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.