Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker for Fb lige nu. Sidder og skal skrive et vigtigt brev, den vil ikke en skid.... Går snart HELT kold!
Andre der oplever det her?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den går tit kold på vores computer, og forleden havde jeg skrevet OG sendt et brev. Men det nåede aldrig frem og er heller ikke i udbakken
DatterMalou skriver: Jeg ved simpelthen ikke hvad der sker for Fb lige nu. Sidder og skal skrive et vigtigt brev, den vil ikke en skid.... Går snart HELT kold! Andre der oplever det her?
Jep her køre den heller ikke og jeg syndes at det har stået på længe
Fjæsbogen har ikke fungeret hos mig ordenligt i knap en måned...
Ansemusen skriver: Den går tit kold på vores computer, og forleden havde jeg skrevet OG sendt et brev. Men det nåede aldrig frem og er heller ikke i udbakken
Samme er sket for mig idag...... og det var et MEGET langt brev...
Dutte84 skriver: Fjæsbogen har ikke fungeret hos mig ordenligt i knap en måned...
Præcis.... det er faktisk lorte dårligt, når man tæker på hvor mange brugere de har, så burde de fandme være bedre derinde....
mariamiss6 skriver: Præcis.... det er faktisk lorte dårligt, når man tæker på hvor mange brugere de har, så burde de fandme være bedre derinde....
Nemlig... Tror ikke det bliver bedre derinde foreløbigt...
Det fungerede heller ikke her da jeg fik Vista på min computer, så geninstallerede jeg den med gode gamle windows office, og nu har jeg ingen problemer mere....
det fungederede heller ikke aætid her da jeg brugte internet explore, men efter jeg er gået over til at bruge mozilla firefox virker det altid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128