Julegave til familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. november 2017

Anonym trådstarter

Hej alle skønne brugere.

Sagen er den at jeg tror jeg er gravid. Jeg har været uden p-piller i 1 år og derfor har det været svært for mig at vide hvornår jeg præcist fik min mens. Vi har ikke prøvet at blive gravide men for ikke lang tid siden, blev vi enige om at sker det så sker det. 

Min hjerne skal slet ikke acceptere at jeg ikke har planlagt det mere for det var jeg overbevist om at jeg ville gøre og da vi ikke havde ramt plet i 1 år så tænkte jeg at det sker ikke foreløbig. Men testede i dag da jeg nok skulle ha haft mens. For 2-3 dage siden. Den virker positiv men prøver igen om nogle dage. 

Jeg har jo mange spørgsmål for hva nu. Jeg havde regnet med at jeg skulle tage vitaminpiller og folinsyre når vi ville planlægge det. Hvordan ved jeg hvor langt jeg er henne og hvornår skal jeg kontakte lægen og få en test der. 

Har i steder hvor jeg kan søge på alt det med fødevarer, kosttilskud, hvordan jeg overhovedet skal forholde mig. Jeg har ikke turde sige det til kæresten endnu, for hvis det er sandt så synes jeg han skal have testen i kalendergave her d. 1/12. 

Har altid tænkt at det kunne være sjovt at give familien den overraskelse i julegave og se deres reaktion på samme tid. Det kan så ske i år. 

Er faktisk lidt sur på mig selv over at jeg egentlig altid har sagt at det var nemmest hvis det ikke var helt planlagt men at jeg nok helst ønskede det. For så havde jeg kontrol over det. Vi har jo bare begge været lidt afslappet med hvis det skete for så får vi det til at passe. Har dog et arbejde jeg ikke vil kunne have efter barsel for arbejdstiderne er dårlige og afstanden er elendig. Er væk 10 timer hver dag og da det er butik så gælder det også lørdage. 

Kan i berolige mig. Tænker flere nok er kommet med disse indlæg men det er ikke helt gået op for mig og alligevel er jeg skrækslagen. Kæresten spørger hele tiden om der er noget galt fordi jeg sidder i min egen verden og tænker og tænker over alt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.