Skyggestreg eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
10 svar
4 synes godt om
26. november 2017

Anonym trådstarter

Er det her en skyggestreg? Har selvfølgelig testet en dag før forventet mens af ren nysgerrighed ��  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2017

elskeratværemor

Anonym skriver:

Er det her en skyggestreg? Har selvfølgelig testet en dag før forventet mens af ren nysgerrighed ��  

Min så også sådan ud og det var 3 dage før forventet men god nok- så tør godt sige forsigtigt tillykke med graviditeten :-)

Anmeld Citér

26. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Test om et par dage. Så skulle den helst udvikle sig, hvis du er gravid

Anmeld Citér

26. november 2017

Anonym trådstarter

Det er angsprovokerende, det er andet forsøg efter en MA �� Men synes også det ligner meget min test en dag før mens med min søn 

Anmeld Citér

26. november 2017

Frk.2019

Anonym skriver:

Jeg synes den ser positiv ud. Min var meget svag positiv i starten og blev så tydeligere fra hver dag. Håber det lykkes for jer

Anmeld Citér

26. november 2017

Drengemor1113

Det ligner en lyserød streg så jeg vil sige positiv og forsigtig tillykke 

Anmeld Citér

27. november 2017

Anonym trådstarter

Vil mene jeg skulle have mens idag, men synes godt nok den er utydelig den streg, men altså stadig kommet indenfor de 2 minutter 

Anmeld Citér

27. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Vil mene jeg skulle have mens idag, men synes godt nok den er utydelig den streg, men altså stadig kommet indenfor de 2 minutter 

Synes desværre det ligner en skyggestreg. Kan ikk se farve i den  

men test igen om et par dage hvis mens stadig udebliver. Kan være du bare ikk producerer så hurtigt hcg  

Anmeld Citér

27. november 2017

Thilde86

For mig at se er de begge 100 procent positive. Min første test (3+4) samt 2. test (3+5) var langt mindre positive end dine tests, men hver dag blev de mere og mere positive, og er altså 27+3 med en lille dreng i maven nu, så de var altså gode nok 

Tør i hvert fald godt sige tillykke 

Anmeld Citér

28. november 2017

Anonym trådstarter

Tror den er god nok  Så skal den bare klare den, det er vældig angstprovokerende efter en MA i august 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.