B6 og Seabands mod mild kvalme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. november 2017

frkchili

Er førstegangsgravid, 6+0 i dag, og i løbet af de sidste 3-4 dage har kvalmen så småt sneget sig ind på mig. Den er bestemt til at holde ud, og jeg har ikke på noget tidspunkt været tæt på at kaste op. Men den har taget det meste af min appetit, og det vender sig i maven, så snart jeg nærmer mig køleskabet. Så der er nok nærmere tale om madlede. 

Jeg har en formodning om, at det nok kun bliver værre de kommende uger, så overvejer, om jeg skal prøve at komme den lidt strengere kvalme i forkøbet. Derfor har jeg haft lidt kig på både Seabands og B6 vitamin (50 mg), som jo ofte anbefales mod graviditetskvalme, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er en god idé, når nu min kvalme ikke er værre (endnu)? Bør jeg vente til den bliver mere heftig? Nogen der har prøvet enten Seabands eller B6 mod mild kvalme, og hvad er jeres erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2017

Thea14

Nu tager jeg i forvejen ekstra b vitamin, og måske skyldes det at jeg stort set ingen kvalme havde i sidste graviditet.

Seaband reddede mig i første graviditet.

Hvorfor skulle du ikke kunne bruge det mod mild kvalme? Bare fordi det kan blive værre eller andre har det værre, skal man vel ikke leve med det hvis der kan gøres noget?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.