Har i pyntet op ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2017

Stivdie

Jeg har fødselsdag i slutningen af november, og det bliver ikke jul før det har været min fødselsdag, så her pynter jeg op torsdag aften, når den store er kommet i seng. Så vågner hun op til 1. December med nisser, pynt, julekalender, gavesok, osv. Derved er det december og kun december, der bliver magisk julemåned. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2017

AnoMom

Louise6551 skriver:

Stem! 

Har i pyntet op til jul? Hvis Nej, hvornår pynter i op? 

Der mangler en valg mulighed

- nej pynter slet ikke op 

Anmeld Citér

26. november 2017

Thea14

De sidste år har der ikke været pyntet op hos os. Har simpelthen ikke nået det på grund af arbejde. I år er jeg dog på barsel, så der bliver pyntet op d. 30 når den store er lagt i seng, så hun vågner d. 1 og så har nissen været forbi i løbet af natten.

Har fået pakket kalendergaver ind her i weekenden mens hun var hos farmor og farfar.

Anmeld Citér

26. november 2017

Carina:-)

Ja

Starter midt november 

Har vildt meget både ude og inde så har travlt for st blive færdig den her weekend 

Anmeld Citér

26. november 2017

God-mor

Af ren nysgerrighed til jer der ikke pynter op overhovedet. Bliver jeres børn ikke skuffet over den manglende julepynt/hygge ? Selv syntes jeg jo at det er med til at gøre måneden ekstra hyggelig, at der er lidt nisser og julehjerter at kigge på. Og ikke mindst en masse julelys

Anmeld Citér

26. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har stemt ja. For vi har pyntet op idag

Anmeld Citér

26. november 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min ældste fylder år den 30/11 så her kommer pynten først op bagefter... jeg pynter som regel 1. søndag i advent - et år havde jeg faktisk intet pynt oppe - jeg magtede simpelthen ikke at se på det. arbejde i butik og vi havde mærket juleting siden august så da vi kom til 1.dec var jeg lige ved at kaste op af jul.. efter vi har fået børn er det dog blevet bedre og jeg har også skiftet job så nu bliver der pyntet hyggeligt op

Anmeld Citér

26. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg kom hjem fra arbejde, sidste weekend, havde kæresten og ungerne forvandlet hele huset, til gertrud sands julehule

Her i huset, er det kæresten der er juletosset, så han har flettet stjerne, den sidste mdr og sneget forskellige nisser og julepynt ind siden d 1/11.. 

Det eneste vi mangler nu er juledekorationen og et lille juletræ, som jeg tænker de fanger, mens jeg er på arbejde næste weekend vh Stine 

Anmeld Citér

26. november 2017

MorTil3+

Normalt plejer vi at gøre det 1. Søndag i advent, men vi skal så meget næste weekend og vi skulle ingenting i denne her, så vi har pyntet op i dag juletræet kommer først ind og bliver pyntet 23 dec.

Anmeld Citér

26. november 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Louise6551 skriver:

Stem! 

Har i pyntet op til jul? Hvis Nej, hvornår pynter i op? 

Vi gjorde det i hår og i dag. Men har kun 6 nisser, 3 hæklede hjerter, 10 kravlenisser og 2 juledekorationer. Og en julestjerne. Så det var hurtigt overstået og hyggeligt for vores datter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.