Pletblødning og lugtgener

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

168 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2017

Anonym trådstarter

Hej. Skriver anonymt da jeg synes det er et lidt pinligt emne.

begtndte på p-piller efter lang tid pause for 1 måned siden. Jeg begyndte så for 1,5 uge siden at pletbløde under samleje og engang imellem også uden kontakt. Har haft en del øget udflåd og lugtgener. Sådan en metallisk/fiske agtig lugt. Samt mild kløe  

Jeg har været ved lægen og blevet testet for klamydia og gonere som viste negativ. Lægen sagde samtidig at der ingen tegn var på svamp. 

Nogen der har nogen ide om hvad det kan være eller prøvet lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2017

Anonym

Ved ikke hvad det kan være, men har selv lige fået p-piller igen efter lang tid uden, og jeg er sådan en der rent faktisk læser indlægssedlen. (Mest bare fordi jeg så hr noget nyt at læse )

På de piller jeg har fået, står der at der kan komme blødningsforstyrrelser og pletblødninger de første måneder, da slimhinderne bliver påvirket og skal vænne sig til denne påvirkning. Et andet sted er der kort nævnt at der kan opleves ændret lugt når hormonerne går ind og ændrer det hele.

Så umiddelbart tror kendt det du oplevet blot er en normal og harmløs bivirkning ved at være startet på p-piller. Mon ikke det går over af sig selv når din krop er blevet vant til de nye hormoner.

Anmeld Citér

24. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke hvad det kan være, men har selv lige fået p-piller igen efter lang tid uden, og jeg er sådan en der rent faktisk læser indlægssedlen. (Mest bare fordi jeg så hr noget nyt at læse )

På de piller jeg har fået, står der at der kan komme blødningsforstyrrelser og pletblødninger de første måneder, da slimhinderne bliver påvirket og skal vænne sig til denne påvirkning. Et andet sted er der kort nævnt at der kan opleves ændret lugt når hormonerne går ind og ændrer det hele.

Så umiddelbart tror kendt det du oplevet blot er en normal og harmløs bivirkning ved at være startet på p-piller. Mon ikke det går over af sig selv når din krop er blevet vant til de nye hormoner.

Måske jeg lige skal læse min indlægsseddel også. Ups. Læser aldrig de sedler med mindre det er ny medicin. Men det giver jo god mening det du siger. 

Tak for svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.