Nogen der kan anbefale en parterapeut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2017

Anonym trådstarter

Har lige brug for at være anonym.

Vi er kommet ud i en akut krise i vore forhold, big time, vi har haft det svært længe, men da fogeden bankede på døren med en indkaldelse til fogedretten med en gammel gæld på 96000 kr min mand ikke lige havde fortalt mig om (vi har været sammen snart 6 år), blev jeg "lettere skuffet" og tænker det nok ender med at jeg går fra ham.

Men han kan ikke se problemet i hans handling, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få ham til at forstå at jeg ser det som et kæmpe tillidsbrud, vi har to børn 4 og 2 år, så det er jo ikke "bare" at flytte, for vi skal komunikere bagefter også.

Vi bor i Ejby på fyn, er der nogen der kan anbefale en god parterapeut i nogenlunde køreafstand? , grundet min lave indkomst, en der ikke er alt for dyr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2017

Anonym

Jeg tror ikke der findes billige terapeuter. Desværre. Vi har haft gavn af en i Kolding. Christel Sonne Rasmussen. Hun er køreturen værd! 

Anmeld Citér

23. november 2017

Anonym trådstarter

Nej ved godt det ikke er billigt, har set priser mellem 1000-1800 kr pr gang, så håbede på en dygtig terapeut til 1000 kr, har hørt om at nogle kommuner tilbyder gratis parterapi til par med børn, men selvfølgelig ikke i den kommune vi bor i.

Anmeld Citér

23. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nej ved godt det ikke er billigt, har set priser mellem 1000-1800 kr pr gang, så håbede på en dygtig terapeut til 1000 kr, har hørt om at nogle kommuner tilbyder gratis parterapi til par med børn, men selvfølgelig ikke i den kommune vi bor i.

Hende i Kolding koster ca 900 pr session, til gengæld får man vidst 1,5 time. Så hun er ikke den dyreste hun er super dygtig! 

Anmeld Citér

26. november 2017

tweety2060

Deeet ikke lige i nærheden med Gitte Munch i Otterup 750kr fir 1,5 time....

pøj pøj med forholdet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.