Lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. november 2017

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Håber nogle har erfaring indenfor mit problem.

jeg opdager desværre for nogle dage siden at nogen har taget lån i mit navn. Jeg får rykkergebyr, og de fortæller mig så at det er mig der har taget lånet underskrevet osv. 

Pengene skulle være kommet ind på min NemKonto, og de er så derfra blevet overført til et andet kontonummer. Ved ikke hvordan mit nemid nogensiden er kommet i hænderne på en anden! Hvad gør jeg ? Kan man finde personen udfra kontonummeret ? Hvad kan der gøres ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Hej alle. 

Håber nogle har erfaring indenfor mit problem.

jeg opdager desværre for nogle dage siden at nogen har taget lån i mit navn. Jeg får rykkergebyr, og de fortæller mig så at det er mig der har taget lånet underskrevet osv. 

Pengene skulle være kommet ind på min NemKonto, og de er så derfra blevet overført til et andet kontonummer. Ved ikke hvordan mit nemid nogensiden er kommet i hænderne på en anden! Hvad gør jeg ? Kan man finde personen udfra kontonummeret ? Hvad kan der gøres ? 

Du tager selvfølgelig kontakt til din bank før du skriver på et baby forum da de må være de bedste til at vejlede. Derudover kan du spærre dit NemID nøglekort og skifte  adgangskode hvis du tror det er blevet kopieret.  

Anmeld Citér

23. november 2017

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Du tager selvfølgelig kontakt til din bank før du skriver på et baby forum da de må være de bedste til at vejlede. Derudover kan du spærre dit NemID nøglekort og skifte  adgangskode hvis du tror det er blevet kopieret.  

De siger at den konto ikke findes mere, da det er blevet lukket. Men burde de ikke stadig kunne se ejeren ? NemID er spærret.

Anmeld Citér

23. november 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

De siger at den konto ikke findes mere, da det er blevet lukket. Men burde de ikke stadig kunne se ejeren ? NemID er spærret.

Kontakt din bank og få rådgivning. Det er politiet og evt Nets, der skal inddrages i den her sag. Og du skal reagere med det samme, så det ikke ser ud, som om du ikke har rent mel i posen.

Anmeld Citér

23. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som de andre siger, så kontakt politiet og banken.

Håber det løser sig hurtigt!! Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.