Hjælp 4 studerende med opgave om tabubelagt emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
10 svar
6 synes godt om
22. november 2017

Katrine og Sofie

Hej dejlige damer,

Vi er 4 studerende ved Aarhus Universitet, der er ved at skrive en eksamensopgave i faget Ekstern Kommunikation om det tabubelagte emne menstruation. Vi vil derfor blive rigtigt glade hvis I har lyst til at bruge 3 min af jeres tid på at besvare vores spørgeskema. 

https://survey.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_3y0Q77VV63E0KfH

På forhånd tusind tak for hjælpen! 

Mvh
Julie, Cecilie, Sofie og Katrine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2017

lineog4

Katrine og Sofie skriver:

Hej dejlige damer,

Vi er 4 studerende ved Aarhus Universitet, der er ved at skrive en eksamensopgave i faget Ekstern Kommunikation om det tabubelagte emne menstruation. Vi vil derfor blive rigtigt glade hvis I har lyst til at bruge 3 min af jeres tid på at besvare vores spørgeskema. 

Mvh

Er menstruation tabubelagt?

Anmeld Citér

22. november 2017

Thea14

Har svaret

Der er dog en ting jeg ikke forstår. Siden hvornår betegner man menstruation som er tabubelagt emne? Hvad er det der gør det til det? Jeg har aldrig oplevet det som et tabu at snakke om, hverken i familien eller omgangskredsen. - Ikke at vi offentligt reklamere med det, men der kan jeg heller ikke se behovet for.

Anmeld Citér

22. november 2017

Katrine og Sofie

Det kan selvfølgelig diskuteres, det har det været igennem historien, men nu hersker der forskellige trends indenfor området, der er ved at bryde tabuet 

Anmeld Citér

22. november 2017

lineog4

Det kan selvfølgelig diskuteres, det har det været igennem historien, men nu hersker der forskellige trends indenfor området, der er ved at bryde tabuet 

Jeg er 43, fik menstruation da jeg var 11 dvs. For 32 år siden og den gang oplevede jeg det heller ikke som noget tabubelagt

Anmeld Citér

22. november 2017

TLO

Jeg er 43, fik menstruation da jeg var 11 dvs. For 32 år siden og den gang oplevede jeg det heller ikke som noget tabubelagt

Enig :-)

Er 45 og fik menstruation som 13-årig; oplevede bestemt ikke noget tabu :-)

Og så lige en tilføjelse

Har lige været ved at svare på jeres undersøgelse. Svarede bl.a. at jeg ikke får menstruation, og så var undersøgelsen afsluttet. Måske er det rigtig nok ift det, som  I ønsker at undersøge, men årsagen til, at jeg ikke får menses pt, er at jeg ammer, så jeg får det jo igen :-)

Anmeld Citér

22. november 2017

nilletøz

Så er der svaret

Anmeld Citér

22. november 2017

heaven

23. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
23. november 2017

AnoMom

Hej dejlige damer,

Mvh

Besvaret. Lidt irriterende man ikke kan springe den sidste over med rækkefølgen. 

Har aldrig og kommer aldrig til at bruge sådan en cup. Så rækkefølgen er meget underordnet for mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.