Hcg-niveau

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2017

MorDulle

Hejsa allesammen. Jeg håber virkelig i kan hjælpe med et råd eller en erfaring, for jeg et ved at gå ud af mit gode skind.

D. 5/11 tester jeg bragende positiv, og får det samme dag bekræftet hos min læge som mener jeg er 4 uger henne. 14 dage efter får jeg en tidlig scanning hos min gynækolog for at forsøge at fastsætte hvor langt jeg er. Det var jeg så d. 16/11.

Gynækologen kan kun se blommesæk med fostervand, men intet foster og mener derfor jeg er under 5 uger på daværende tidspunkt.

Jeg har fået taget blodprøver i mandags og igen igår for at tjekke mit hcg-niveau. Svaret fra i mandags er 10.000.

Jeg kan slet ikke få det hele til at give mening med at mit tal er så højt men at gynægoloen ikke mener jeg er mere end 5 uger. 

Er der nogen der kan hjælpe med at knække koden eller kan se logikken bedre end jeg kan? På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

En lille rettelse,det er en fostersæk du har set.

Blommesækken er madpakken,som ligger inde i fostersækken.

Hcg på 10.000 og uge 5 passer fint.

Der skal ikke været et foster med hjerteblink før 7+0.

Anmeld Citér

22. november 2017

MorDulle

For en uge siden mente hun at jeg var under 5 uger for hun kunne kun se fostervand. Hvordan kan det så passe med en normal graviditet når hcg er på 10.000 idag? Jeg er simpelthen så frustreret og kan slet ikke se logikken 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.