Hvad størrelse sko bruger jeres 7 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2017

ønskebørn74

Aisha skriver:

Jeg har lige købt vinter støvler til min 7 årige  søn i størrelse 30. Min venindes søn på 4 år bruger størrelse 30 så hun synes han har mega små fødder. Så nu er jeg nysgerrig på hvad jeres børn bruger ? Håber i vil svare 

Jeg har tvillinger på 4 år og de bruger 26/27

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2017

moar34

Aisha skriver:

Jeg har lige købt vinter støvler til min 7 årige  søn i størrelse 30. Min venindes søn på 4 år bruger størrelse 30 så hun synes han har mega små fødder. Så nu er jeg nysgerrig på hvad jeres børn bruger ? Håber i vil svare 

Min datter er 8 ( bruger nu 34 )  men da hun var 7 brugte hun 32 

Anmeld Citér

26. november 2017

Anonymor

Aisha skriver:

Har ikke en på 7, men kan da sige at både min søn på 4.5 og min datter på 6 har fået vinterstøvler størrelse 30 

Anmeld Citér

26. november 2017

mor88

Pige der lige er fyldt 6 år. Hun bruger str 31-32 i sko og str 134 i tøj. Hun er en høj pige, pt 127 cm, og det har hun altid været. Der er bare rigtig stor forskel på børn tænker at din søn nok har større fødder end de fleste der svarer herinde for piger, når han bliver voksen

Anmeld Citér

26. november 2017

Carina:-)

Str 31 i den alder 

Min datter på 10 lige om lidt bruger str 33 og storebror på 12 str 42 

Lillebror på snart 2 bruger str 20 /21 

Der er forskel på børn også imellem søskende.

Anmeld Citér

26. november 2017

sommerc

Profilbillede for sommerc

Min søn på 5,7 år bruger 31

Anmeld Citér

26. november 2017

Mamalou

Aisha skriver:

Min søn, som fylder 7 til maj, bruger str 30. 

Anmeld Citér

27. november 2017

Kolibrien

Min ældste søn er 7 år.. Han bruger str 32.. Min anden søn på 4 bruger 29

Anmeld Citér

27. november 2017

Tystys14

Vores datter på 6år bruger str 35 (vinterstøvler 36 da de sidder lidt tættere åbenbart). Hun er en høj og slank pige og bruger 134 i tøj. 

Men det vist meget forskelligt for min søster på 11år bruger samme størrelser. 

Anmeld Citér

28. november 2017

Bettina19

Min søn er 6 år og bruger 31 i sko, men min datter som bliver 4 år om mindre end et 1/2 år bruger kun 26, så sys da det mere er hendes søn der har store fødder, ihvertfald i forhold til hvad jeg ser hos de fleste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.